白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
nikky=]
琪=]
yuen=)
siu=]
yuki=)
澄=)
chelsea=)
heiki=)
琪=]
can=)
connie=)
suen=]
honhon=]
sze=]
蔚=)
ypm=)
koontoi=]
慧思=]
VC=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 26
累積人氣: 58149
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 1 月 12 日  星期三   晴天


2011-1-12 分類: 未分類

2011-1-12

***************************************************************************

今日都唔算遲番去喇.中史...考之前狂咁背背背背背..xdd

份卷.完全唔難..我知有2題大意.錯左..其他唔知.我諗都過得去:-)

中史哩科今次唔似得上次咁溫左咁多次.難怪唔係幾熟..

不過我都估唔到自己做卷個陣唔會緊張.好放鬆,仲有呀xd

我係長問題個到寫左勁多野.唔知會唔會囉到高分哩.{吹水xd}

考完之後就同水魚一齊走.佢俾左個暖包我.我都仲係咁凍*v*

最尾去左canteen買熱野飲.撞到湯B.低死喇唔識鬼叫你正係溫一次XP

買完就同水魚同埋另外一個妹妹仔一路塔車一路傾計.好有趣0o0

之後落車狂咁同水魚吹水.哈哈我地兩個都唔知去邊到.傻左:pp

番到屋企訓左覺嚕.實在太攰喇.唉聽日仲差geo,要加油!!!:-)

今日天氣真係好鬼凍.狂咁震.我唔想好似以前咁震得咁西利-3-

cOmMeNt,plz~=)

10:14

2011 年 1 月 11 日  星期二   晴天


2011-1-11 分類: 未分類

2011-1-11

**********************************************************************

今日考chem,當我行緊樓梯個陣.kc同我講話好易架乍xdd

我本來唔信佢架.之後chem份卷真係唔係幾難.kc好誠實:-p

同俾埋Periodic Table俾我地tim哇好大隻gap guai隨街跳-3-

考完其實發覺已經有幾題唔妥..唉我盡左力架喇xdd

放學之後等meimei放.佢放左就走人.我就同水魚個d行.

一路行樓梯一路傾周杰倫笑死我喇xdd佢真係好得意:-)!!!

之後係路到撞到傻仔呀川.佢成日阻住哂.又阻水魚又阻我:pp

超好笑最尾同佢地兩個去左新北江.仲去埋呀川屋企-_-''

佢屋企有得玩wii但係冇玩到.我地全場都係部腦旁邊:pp

之後水魚要陪佢個fd送左佢走.我keep on係川屋企:))

之後過多陣悶得濟就走嚕.屎忽鬼呀川話太凍唔送我.挑!:pp

好彩我認得路.之後超想打人.等成5分鐘先轉綠燈.超耐-,-!

番到屋企就訓左嚕.唔知點解今日特別攰.唉感冒仲未好番:((

恩間要努力d溫中史喇.係時候發揮我潛在既智慧喇xdd{講笑}

baby們天氣又凍左喇記得著多d 3呀錫哂你地*v*係咁喇.

cOmMeNt,plz~=)

09:44