2011-1-11
**********************************************************************
今日考chem,當我行緊樓梯個陣.kc同我講話好易架乍xdd
我本來唔信佢架.之後chem份卷真係唔係幾難.kc好誠實:-p
同俾埋Periodic Table俾我地tim哇好大隻gap guai隨街跳-3-
考完其實發覺已經有幾題唔妥..唉我盡左力架喇xdd
放學之後等meimei放.佢放左就走人.我就同水魚個d行.
一路行樓梯一路傾周杰倫笑死我喇xdd佢真係好得意:-)!!!
之後係路到撞到傻仔呀川.佢成日阻住哂.又阻水魚又阻我:pp
超好笑最尾同佢地兩個去左新北江.仲去埋呀川屋企-_-''
佢屋企有得玩wii但係冇玩到.我地全場都係部腦旁邊:pp
之後水魚要陪佢個fd送左佢走.我keep on係川屋企:))
之後過多陣悶得濟就走嚕.屎忽鬼呀川話太凍唔送我.挑!:pp
好彩我認得路.之後超想打人.等成5分鐘先轉綠燈.超耐-,-!
番到屋企就訓左嚕.唔知點解今日特別攰.唉感冒仲未好番:((
恩間要努力d溫中史喇.係時候發揮我潛在既智慧喇xdd{講笑}
baby們天氣又凍左喇記得著多d 3呀錫哂你地*v*係咁喇.
cOmMeNt,plz~=)
09:44 |