2011-1-17&18
********************************************************************
沈日開始就要番學喇.唉又要面對派卷既悲慘時刻/_\
哩兩日派哂仲差bio,phy同埋history:$我覺得哩3科都抄:'(
中文合格-__-卷五miss俾我合格:p總分都係咁上下:pp
英文抄左.卷1差1分:p總分都算合格多十幾分咁喇xdd
maths反而冇咁驚.合格:-)有d唔 mun意MC份卷-__-
chem合格多十幾分.仲以為自己會抄.反而會好過bio,phy:pp
中史.超唔mun意.miss改得好嚴..夾埋得72/100.sad;'(
geo,,抄左-,-差2分.我都唔係好明個題目問物.算係咁架喇-,-
基本上派得7788已經知道自己咩料;p算喇我盡左力/__\
番到屋企話左俾媽咪知.佢好嬲.唔比我玩電腦傾電話-__-
xdd雖然冇玩到電腦但係我都偷偷地傾電話.meimei bb:p:p
今日好黑仔.仆左街.跌lan左部電話.魚冇得打電話sms嚕:'(
我一定要乖*v*媽咪希望你會買部電話俾我喇新年個陣:pp
唔得.而家諗番起自己啲成績覺得超唔順.下學期要好過哩次.pass!:-)
為左表示我既誠意.我決定由哩刻開始溫下學期d野*v*[媽咪叫的;p]
唉下個禮拜有家長日喇有小小ao低:pp希望媽咪au sir唔會講d物:-p
我冇同你地嘈你地做咩又話我呀?我唔會對你地做出d咩反應囉你地講黎都冇用.
真係唔明你地點解仲要咁蠻不講理.我唔想再理你地啲野喇.我希望你地唔好再講.
cOmMeNt,plz~=)
09:03
|