白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
升=)
川:)
suki=]
薛熊=]
sze=]
和=)
miyuko=]
Nickol=)
琪=]
chilam=]
妍=]
hiutung=]
穎子=)
huitung=)
searsbaby=)
penny:)
lai kelly; (kelly159)
冰=)
LAU=]
尾=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 15
累積人氣: 58138
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 13 日  星期一   晴天


2010-12-10-13 分類: 未分類

2010-12-10-13

*************************************************************************

-禮拜5 d野我都唔係好記得.-禮拜6補習.好眼訓lor勁耐先放-_-

lunch去左同meimei&鈺b食m記..哈哈哈哈好想抽中沙田;p

食完野之後就同湯b&老張去天恩到打籃球..識左好多靚仔:)ha-,-

-禮拜日冇物野好做.係屋企溫番書做番d功課.都係差閱讀報告-_-

-今日朝早同winky食早餐...老張黎左.有冇可能一路食一路抄-0-?

第1堂係英文.要作compo,,哈哈au sir又發脾氣啦.唔知點解?:-(

第2堂係maths,,成堂抄番哂d工作paper,omg聽日要maths test!

第3堂係CH,,抄作業俾呀sir睇到..唔理我;p我知我衰.唔識做呀ma真係!

recess落去食牛!:p幫呀lorrie同埋肥doi買m雞.唉冇doi塞;p;p:p

第4堂係中文..魚miss唔開風扇..塊面今日唔知做物特別紅:@:@

第5堂係pth,,已經考完唔洗考:-)但係個堂都冇物野好做.robert你好煩lor:-S

lunch食完野就睇1b對1d/1e?唔知.總知我係想1b win,超exciting!:D

楠楠好耶入左;)lo wing超正;p男仔仲正.梁x峄同陳俊x好-6囉物料;p:p

最尾我得嘗所願,,1b win左;p哈哈好搞笑呀黃采ting,,邱B想嘔呀?xd

第6堂係history,,哈哈本來以為唔洗叫miss so.點解最尾都係黎左;p;p

第7.8堂係PE,,變態lor.考體能.做到我死.3個圈.4分28秒.算快架啦:-D

放學睇人地打波.去排球隊個到玩下之後同lappo&旻hea左陣xdddd

than就同邱B,峄,俊,kenny,晨,港等等個d玩.好憎條友[肥仔串咀怪-,-]

玩到high哂囉佢地....搞到我o哂咀.最尾勁嬲佢地.踢到我個波殘哂-_-

[邱b你唔好問啦.我都話冇囉.你信我啦.真架.你又唔講俾我知.超!-,-]

cOmMeNt,plz~=)

12:00

2010 年 12 月 9 日  星期四   晴天


2010-12-9 分類: 未分類

2010-12-9

之前個d野唔打啦...講番今日..朝早起身已經感冒-__-

朝早仲遲左番去.札頭髮既象根都斷埋.真係好黑仔;(;(

之後au sir話要check校服.嚇死.覺得自己兩執野好長;p

之後張佢地整哂係後面.超kai超樣衰囉;p好搞笑:)

哇..check個陣馮sir望住我.好鬼死恐怖-_-好彩過關乍:p

第1堂係英文堂.有冇搞錯肥doi飲coffee.係正我前面!!

我問au sir可唔可以出去.一陣又叫番我入黎.已經聞到zum味.

有冇搞錯呀au sir冇人性.搞到我打左十幾廿個哈次.好辛苦:(

第2.3堂係HE,.整ginerbread餅.冇giner:p都唔好味.志在好靚;p

第4.5堂係中文...作文呀唔係好識..好彩過到王wai tung老師個關:)

lunch食canteen,,同meimei佢地食.so 個short boy好鬼串囉;p

之後去左睇1c同1e既班籃.袁生又唔盡力打.都唔好睇既-__-

第6堂係maths,,我地傾christmas唱咩歌..主席好燥.d人都唔合作-,-

第7堂係pth,,考左口試.勁唔掂;p都唔知講物好.希望合格啦.

第8堂係cpl,難得一堂唔洗教.好開心,上fb同人傾計.彭o,榮好煩-,-

完左之後去toilet:)之後落去hea..一陣就塔車番歸.魚架269D走左-3-

cOmMeNt,plz~=)

08:40