2010-12-10-13
*************************************************************************
-禮拜5 d野我都唔係好記得.-禮拜6補習.好眼訓lor勁耐先放-_-
lunch去左同meimei&鈺b食m記..哈哈哈哈好想抽中沙田;p
食完野之後就同湯b&老張去天恩到打籃球..識左好多靚仔:)ha-,-
-禮拜日冇物野好做.係屋企溫番書做番d功課.都係差閱讀報告-_-
-今日朝早同winky食早餐...老張黎左.有冇可能一路食一路抄-0-?
第1堂係英文.要作compo,,哈哈au sir又發脾氣啦.唔知點解?:-(
第2堂係maths,,成堂抄番哂d工作paper,omg聽日要maths test!
第3堂係CH,,抄作業俾呀sir睇到..唔理我;p我知我衰.唔識做呀ma真係!
recess落去食牛!:p幫呀lorrie同埋肥doi買m雞.唉冇doi塞;p;p:p
第4堂係中文..魚miss唔開風扇..塊面今日唔知做物特別紅:@:@
第5堂係pth,,已經考完唔洗考:-)但係個堂都冇物野好做.robert你好煩lor:-S
lunch食完野就睇1b對1d/1e?唔知.總知我係想1b win,超exciting!:D
楠楠好耶入左;)lo wing超正;p男仔仲正.梁x峄同陳俊x好-6囉物料;p:p
最尾我得嘗所願,,1b win左;p哈哈好搞笑呀黃采ting,,邱B想嘔呀?xd
第6堂係history,,哈哈本來以為唔洗叫miss so.點解最尾都係黎左;p;p
第7.8堂係PE,,變態lor.考體能.做到我死.3個圈.4分28秒.算快架啦:-D
放學睇人地打波.去排球隊個到玩下之後同lappo&旻hea左陣xdddd
than就同邱B,峄,俊,kenny,晨,港等等個d玩.好憎條友[肥仔串咀怪-,-]
玩到high哂囉佢地....搞到我o哂咀.最尾勁嬲佢地.踢到我個波殘哂-_-
[邱b你唔好問啦.我都話冇囉.你信我啦.真架.你又唔講俾我知.超!-,-]
cOmMeNt,plz~=)
12:00
|