2010-12-20-20101-1-1
*****************************************************************************
各位新年快樂呀:-) 2010就好快過喇.超唔捨得呀!_!
新既一年.我希望朋友們可以開開心心 成績都希望你地會好!:):):)
好多日冇打qooza喇真係.自從完左個聖誕party,都冇物心機打.
因為要考試!!!1月3就考喇真係好緊張.不過都予左要努力!!
christmas party好開心.個個都好合作 我就可能跳得mama:-p
but個show咁成功都係因為3a你地咁團結.好開心呀個日:-)
個日完左之後就要比心機溫書喇.好多謝某某某某某某人呀:-)
當我溫緊書個陣你就成日同我sms,真係減輕左我唔少壓力:-)
哈哈你真係好好人呀:-) 又咁令仔:-) 唯一既缺點只係有小小傻xdd
過多兩日就要考試喇...add oil ar大家.同我一齊努力喇:)))
cOmMeNt,plz~=)
12:47 |