2011-2-14
2月14號情人節大快樂呀:-*:-*
**********************************************************************************
今日就開學喇.第一日我果然好早就起左身..想再訓都訓唔到;-p病左囉/.\
7點8到就出門口..等meimei等到8點-3-搞錯仲要我親自搵佢:-*;-p
mei正係帶左3舊chocolate俾我:@xdd唔怪得出我地整個d成日熔~~
有個冰包的確冇咁易熔;p;p新look真係好樣衰呀xdd聽日要變番舊look;p
番到去meimei囉埋d chocolate走-_-;p之後上去搞掂哂d野就上得堂;-)
第1.2堂係bio;-)好驚呀sir帶黎哥個骨頭.開頭冇物驚.之後冇啦啦甩左個下爬0o0
嚇到我死.細佬仲要係旁邊狂咁嚇我:'( 之後睇到呀sir講d野好好笑.冇計笑點低;p
之後俾呀sir beer住話:[咁都好笑? 哩位同學唔好成日笑.哩d係基本常識];p;p
第3堂係中文.跟左黃老師上去.我同細佬都冇帶野..好留心聽架我;-);-)
recess落去同細佬買魚旦食;-)結果冇魚旦囉-3-唯有食m樂雞.超熱~*︹*
第4.5堂係英文listening.冇物點講野;-)好留心聽但係都聽唔切咩料:'(;'(
lunch本來去永年食.細佬又要同j銘食.我又冇物胃有.真係物都食唔落囉:'(
之後唔舒服.去左囉口罩dai:'( then就去俾chocolate人喇.搵唔到毛毛:(:(
then細佬又未番..之後我就食左舊.對我黎講好sweet :-{不過好味;)之後俾左kira;-);-)
希望佢真係唔會覺得難食喇xdd派完上去hea陣就番班房喇好鬼攰~︹~
第6堂EPA,俾miss tam叫左名答問題.唔識點用英文解中文好失敗要努力!_!
第7堂係geo,,正係教左小小就停左嚕~~我好想佢教多啲呀好得意*v*
第8堂係maths;-)哈哈廖廖搞小左gag喇今堂好認真*v*good job;p;p
放學陪wink去新北江行;-)買左個星星既耳機好令呀;-)好舒服帶落:-*
之後買左小丸子番屋企食;-)多謝wink你;-)我今日好開心呀:-*
cOmMeNt,plz~=)
11:14
|