白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
kayan=]
alice=)
敏儀 (MANDYManyee)
銘公公=)
siuyin=)
koontoi=]
`傻彤_]* (babytung105)
澄=)
嘉雯=]
yan喬=)
mandy=]
奶粉=]
呀miu=)
inverson:)
霖=]
miyuko=]
wing=)
sherry=)
WAI=)
小敏 (CSMCheung)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 25
累積人氣: 58486
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 2 月 8 日  星期二   晴天


2011-2-8 分類: 未分類

2011-2-8

****************************************************************

今日哩就happy喇..出左去成日呀;)同wink&佢細佬&彥去街;)

開頭我地大家都好肚餓..哇哈哈我地去左川味閣食;)超飽..

食個陣我地狂咁傾計.講笑..笑到我同彥哩死下死下.仲有.

食冇一陣已經勁飽..飽到嘔.哈哈我好似大左肚咁.超濟-3-

食完就行左陣千色之後就去影貼紙相.哇哈哈我地d動作好正;);)

影完就過膠..條友都幾on9架喎.我買膠佢仲要眼金金望住我-3-

整哂d野就去行街喇..哇終於搵到我手機既電話套.白色令d;)

之後陪WINK去CD鋪到買野;)YOYO之後就去買思樂冰好好味;);)

之後wink佢地去塔車.我陪細佬行去學校.點知撞到校工呀hiu0o0

佢話搵到我副眼鏡喎.係詢問處櫃桶.哇又唔早響.配多副喇喎\_/

之後同細佬say byebye之後哩就塔車番歸喇;p;p番到屋企即刻訓-3-

好喇係咁喇...好攰呀好想睇高達:p:p希望黎緊既日子可以快d出街!:)

cOmMeNt,plz~=)

11:14

2011-2-4-7 分類: 未分類

2011-2-4-7

***************************************************************************************

哩幾日都係咁精彩呀~好開心好似日日都出到街咁.唔洗au係屋企;);)

4號唔係好記得.總知唯一一日冇出過街..留係屋企都幾悶吓~~

5號個日哩就去姑姐個到bai年.先係另外哥個姑姐黎我地屋企先:):)

竟然要我自己一個出去接佢地.又話輕鐵站點知係吉野家.fake哂~~

之後係我屋企傾左陣計,哈哈佢話我地屋企超令;)之後佢地食完野就去姑姐家;)

兩個傻妹仔大個左好多呀;)姪仔無啦啦近視.仲要帶金絲眼鏡.我o左囉;(;(

姪妹仲係咁趣至.成日係到發姣^^成日俾我電到;)都好怕羞咁哩埋^0^ ^0^

去完都已經係5點len哩..之後送佢地去塔車就番歸嚕~~好攰既一日;(

6號哩仲精彩喇...去太和既姨姨屋企bai年;)先去左.識左佢個細仔不過大過我;p

一切都準備好就出發去文武廟到bai神喇.哇個陣真係好辛苦呀.d煙真係勁..

一陣已經搞到我眼水鼻水齊齊流~~超唔鐘意個到既管理婆.超惡超衰><><

當我bai完就恨不得想出去!!!xdxd隻眼真係痛到嘔囉物料..不過點都要bai;)

要下太碎就要出多d力,,誠心啲自然會保佑我.咁辛苦都係值得既;);)

bai完就去姨姨屋企打邊爐.好開心d佢地講d gag搞到我成日笑..雖然好lan.

我笑點低冇計.狂咁笑都唔知咩事:p:p仲有呀仲有.食得好飽.狂咁俾人則黎食;p

都唔知佢做咩..話左好飽佢仲要專登夾俾我食.笑死.最尾去toilet避xdxdsorry><

食完之後就去佢地間房到睇電腦.哈哈細家姐狂咁sell佢個lover;p;p

之後又俾片我睇.笑到我死囉物料xdd><之後去左客廳到睇佢地d相超好笑;)

好多相都唔睇得.好想睇;p/_\之後我又俾左我d相同影片俾佢地睇.哈哈;);)

then等佢地傾多陣我又諗住睇寵物小精靈既時候竟然話走.好掃興呀><><

but哩日係特別開心既講真;)超好人呀佢地.走都好塞d野俾我地~~ ~~ ~~

今日哩都幾開心..同媽咪出左元朗..番左學校睇下搵唔搵到副眼鏡.冇;'(

之後去千色配過副.新年錢泡湯了:'(左眼220加眼250,50度散光喎-3-xd

予左既~~但係估唔到散光都有埋.死得喇xdxd講笑..只要keep住就唔會深;)

副眼鏡舒服好多架.唔會好似之後個副咁咁大副頂住哂;p哈媽咪choose的-3-

買完之後就陪媽咪去買野唉魚佢一見到物就買買買買\_/有冇搞錯嬲死我-3-

之後搞到差唔多6點先番到屋企..已經攰到訓著左/_\夜晚先起身玩*v*

cOmMeNt,plz~=)

12:36