2011-2-4-7
***************************************************************************************
哩幾日都係咁精彩呀~好開心好似日日都出到街咁.唔洗au係屋企;);)
4號唔係好記得.總知唯一一日冇出過街..留係屋企都幾悶吓~~
5號個日哩就去姑姐個到bai年.先係另外哥個姑姐黎我地屋企先:):)
竟然要我自己一個出去接佢地.又話輕鐵站點知係吉野家.fake哂~~
之後係我屋企傾左陣計,哈哈佢話我地屋企超令;)之後佢地食完野就去姑姐家;)
兩個傻妹仔大個左好多呀;)姪仔無啦啦近視.仲要帶金絲眼鏡.我o左囉;(;(
姪妹仲係咁趣至.成日係到發姣^^成日俾我電到;)都好怕羞咁哩埋^0^ ^0^
去完都已經係5點len哩..之後送佢地去塔車就番歸嚕~~好攰既一日;(
6號哩仲精彩喇...去太和既姨姨屋企bai年;)先去左.識左佢個細仔不過大過我;p
一切都準備好就出發去文武廟到bai神喇.哇個陣真係好辛苦呀.d煙真係勁..
一陣已經搞到我眼水鼻水齊齊流~~超唔鐘意個到既管理婆.超惡超衰><><
當我bai完就恨不得想出去!!!xdxd隻眼真係痛到嘔囉物料..不過點都要bai;)
要下太碎就要出多d力,,誠心啲自然會保佑我.咁辛苦都係值得既;);)
bai完就去姨姨屋企打邊爐.好開心d佢地講d gag搞到我成日笑..雖然好lan.
我笑點低冇計.狂咁笑都唔知咩事:p:p仲有呀仲有.食得好飽.狂咁俾人則黎食;p
都唔知佢做咩..話左好飽佢仲要專登夾俾我食.笑死.最尾去toilet避xdxdsorry><
食完之後就去佢地間房到睇電腦.哈哈細家姐狂咁sell佢個lover;p;p
之後又俾片我睇.笑到我死囉物料xdd><之後去左客廳到睇佢地d相超好笑;)
好多相都唔睇得.好想睇;p/_\之後我又俾左我d相同影片俾佢地睇.哈哈;);)
then等佢地傾多陣我又諗住睇寵物小精靈既時候竟然話走.好掃興呀><><
but哩日係特別開心既講真;)超好人呀佢地.走都好塞d野俾我地~~ ~~ ~~
今日哩都幾開心..同媽咪出左元朗..番左學校睇下搵唔搵到副眼鏡.冇;'(
之後去千色配過副.新年錢泡湯了:'(左眼220加眼250,50度散光喎-3-xd
予左既~~但係估唔到散光都有埋.死得喇xdxd講笑..只要keep住就唔會深;)
副眼鏡舒服好多架.唔會好似之後個副咁咁大副頂住哂;p哈媽咪choose的-3-
買完之後就陪媽咪去買野唉魚佢一見到物就買買買買\_/有冇搞錯嬲死我-3-
之後搞到差唔多6點先番到屋企..已經攰到訓著左/_\夜晚先起身玩*v*
cOmMeNt,plz~=)
12:36 |