2011-1-24&25
********************************************************************
沈日哩都係咁過;p上堂特別專心*v*<<真的/___\
HE整左新年個d咩酥~_~唔難食不過好熱氣\︹/:p
下晝去左睇哥個咩互動xxx?個show好好笑囉;p
笑死左:p由其係哥個waiter.個樣kai到冇朋友:p
仲有扮烏鴉叫狂咁鴉鴉鴉鴉鴉;p不過又幾似喎*v*
最尾個主角媽咪番左天堂.佢地兩兄弟好番;p;p好kaixd
今日哩就精彩喇~_~{其實同沈日差唔多}-__-''
遲左番學.xd去左搵kira@@我真係覺得好似a_a''
朝早個兩堂chem又係聽書.kc請我食朱古力:p:p
之後就係maths,頂唔順廖 sir.lan到呀d gag-,-
recess陪細佬落去;p買左士的糖.酸的不過好味:)
之後係中文.去左N405;pmiss講能力導向.好難xdxd
then就係geo,,睇magazine.做mind map-__-''
lunch諗住同mei*2食.點知佢地就去m記.搞錯-,-
同wink食canteen:pwoo食到好飽總知唔買個樣-,-
then兩堂英文都好比心機聽.聽左特別識:p:p:p
基本上冇聽au sir講故仔-_-趁機訓下覺xddd
之後就係中史.呀sir話唔舒服.唔教書叫我地做作業.
好似冇人做咁-__-得我一個出去問呀sir好膠-,-xD
放學係上面hea左陣就落去打ping pung b0r:pp
撞到kira同肥仔;p最尾好耐肥仔先俾我同歐lam峄打-,-
之後比賽.超緊張-.-搞錯計分我實會輸xd10比7輸左-_-
then狂睇人佢地.自己冇物點打@@笑死左俾佢地;p
真係好鬼死搞笑:p仲有au yeung sir狂咁dadadadada;p
笑到我死...佢冇野呀;p?係個到打又有band超嘈-_-!
之後到到5點len就番歸嚕.撞到章魚.全級第一真係好/_\!
再沒有你的回憶 記憶零碎在每個角落
cOmMeNt,plz~=)
11:08
|