2010-10-26-28
*******************************************************************
-前日考中文...都唔知考得好定唔好.唉算把啦/___\
下晝2堂PE.好開心呀自由活動:)開頭排球之後籃球;p
-沈日未maths,,嗯可以哈好多題都題;p;p溫左好耐架因為;)
第1.2堂maths已經可以派卷lu,,好耶我92/100.好成功.
art堂先至開始整哥個功課.好開心2堂已經整到哂.but要加工!
仲有第9堂.到到差唔多4點9先走得.唉好夜先番歸......
-今日未英文.唉好難lor啲vocab.好驚會唔合格.算啦予左.
基本上沈日夜晚冇物點溫.咁凍!!!我個陣一路訓一路溫;p
第1.2堂係physic..唉派左卷.超差.十分之唔合格.冇溫係咁架啦.
第3堂係epa..哇好驚會抽中我...咁難既問題我實唔識lor:p
recess同呀細佬落去食魚旦.請miss so食一粒;)好暖呀:):)
第4堂係maths,,bill liu好好笑lor真係.d 口頭禪好正;p
第5堂係中文.唉又有工作paper.魚俾夠未呀仆街!/____\
lunch同winky食永年.本來想食大漁架.太貴+天氣凍-_-
永年又好好味又好暖.岩哂;);)之後就囉波落黎打啦..
wif heyman,yeung sin,呀hei,亨個啲打波;);)開頭好開心.
但係之後狂咁俾人踢波.亨個啲又唔認真.好唔開心lor/_\
第6.7堂係英文.唉見到au sir改卷.就知我英文實fail-,-
第8堂係history,,miss so無啦啦抽問題問.唉好驚;p
放學我同lappo個啲打波打到5點lan就走啦.哩幾日都唔開心/_\
cOmMeNt,plz~=)
09:54
|