白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
澄=)
charlotte=)
man=]
suki=]
爺爺=)
蟲蟲=]
jenny=]
yan喬=)
龜頭=)
NAM=)
Nikky=)
霖=)
康=]
細佬=]
nikky=]
寶寶=)
yasa=]
lovesweet=)
冰=)
colbie=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 18
累積人氣: 58329
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 28 日  星期四   晴天


2010-10-26-28 分類: 未分類

2010-10-26-28

*******************************************************************

-前日考中文...都唔知考得好定唔好.唉算把啦/___\

下晝2堂PE.好開心呀自由活動:)開頭排球之後籃球;p

-沈日未maths,,嗯可以哈好多題都題;p;p溫左好耐架因為;)

第1.2堂maths已經可以派卷lu,,好耶我92/100.好成功.

art堂先至開始整哥個功課.好開心2堂已經整到哂.but要加工!

仲有第9堂.到到差唔多4點9先走得.唉好夜先番歸......

-今日未英文.唉好難lor啲vocab.好驚會唔合格.算啦予左.

基本上沈日夜晚冇物點溫.咁凍!!!我個陣一路訓一路溫;p

第1.2堂係physic..唉派左卷.超差.十分之唔合格.冇溫係咁架啦.

第3堂係epa..哇好驚會抽中我...咁難既問題我實唔識lor:p

recess同呀細佬落去食魚旦.請miss so食一粒;)好暖呀:):)

第4堂係maths,,bill liu好好笑lor真係.d 口頭禪好正;p

第5堂係中文.唉又有工作paper.魚俾夠未呀仆街!/____\

lunch同winky食永年.本來想食大漁架.太貴+天氣凍-_-

永年又好好味又好暖.岩哂;);)之後就囉波落黎打啦..

wif heyman,yeung sin,呀hei,亨個啲打波;);)開頭好開心.

但係之後狂咁俾人踢波.亨個啲又唔認真.好唔開心lor/_\

第6.7堂係英文.唉見到au sir改卷.就知我英文實fail-,-

第8堂係history,,miss so無啦啦抽問題問.唉好驚;p

放學我同lappo個啲打波打到5點lan就走啦.哩幾日都唔開心/_\

cOmMeNt,plz~=)

09:54

2010 年 10 月 25 日  星期一   晴天


2010-10-25 分類: 未分類

2010-10-25(test day]

**************************************************************

朝早溫書溫到好晏先番學校再溫一陣..

chem都okay,,bio有啲難..phy好似好難;p;p

第1.2堂係chem,,kc同我地對番啲答案.

第1part岩哂.之後個啲都無意地岩左;p;p

感覺上岩左好多.但係都唔知會得幾多分.唉/_\

第3堂係maths,,都okay啦啲maths其實唔係好明-,-

recess同細佬落去食野.食左2舊'物樂雞'than帶上去.

諗住正係請一舊俾人食.最尾2舊請左俾彭o同chu華.

第4堂係中文堂.唉又有功課做.頭腦都就黎爆啦~_~

第5堂係geo.miss chung囉我個本出去冇睇過哈哈-,-

lunch食完野之後就打波啦.開頭已經好多人啦哈哈;p

heyman啦.細佬啦.亨啦.豪啦.sin啦.同埋hei呀.a_a

好exciting呀真係.but有時真係癲得濟lor,唉好kai xD

打到差唔多之後就上去啦.好kai呀見到呀鴻個樣;p;p;p

第6.7堂係english,開頭唔知佢痴左啲物野線.__.

之後聽佢講先至gag到佢咁嬲係為左啲物野.

than佢又冇啦啦講之後f.3啲人話au sir已經-左;po哂.

聽佢講我地成班人就一路笑.好好笑lor好冇;p;p

第8堂係中史堂.好好笑lor某個人個樣.笑到kai哂;p

放學要作埋個英文compo先至走得.than同細佬買菠蘿片;)

than佢同heyman走左我就同呀白汁hea啦..好happy:):)

我地鑽研個啲轉筆既方法.哇哈哈好搞笑lor白汁啲動作;p

之後哩我就同白汁去新個間bread店到買甜甜圈;o;o

白汁請我食呀happy:D4蚊都幾低;)真係好好食呀媽咪;)

lover:)

cOmMeNt,plz~=)

10:05