白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
彩=)
澄=)
和=)
LAU=]
好人難做/俊師兄 (wilsonlee007)
琪=]
lai kelly; (kelly159)
WAI=)
ypm=)
colbie=)
kayhoi=)
琪=]
小丸子=]
sara=)
霖=)
Kitty=)
harny=]
蔡蔡=)
siuyin=)
lemon=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 65
累積人氣: 58236
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 26 日  星期五   晴天


2010-3-25&26 分類: 未分類

2010-3-25

-朝早:又係同heiman佢地打波;)好玩;)

-CPL:去電腦室條走廊無啦啦有隻草猛跳出黎,,

嚇到呀ma呀唔認得,,尖叫到呀sir beer住我地囉-,-

-英文堂同埋中文堂都okay好hea:)總知唔悶啦;)

-recess:同細佬,heiman食完野就去打波;)

-M*2:哩2堂好比心機聽書,,,冇物野好講=]

-lunch:同heiman食完canteen再去打波;);)

打左一陣見悶就去睇班籃,,1a對1c,,佢地都好勁;)

than完左之後又係同某某,,heiman個d打波啦;)

-A*2:哩2堂好專心畫哥個組合櫃,,好難畫呀help>-<

-IH:哩堂爆hea勁hea都係咁悶,,唉~_~[放學即刻番屋企;)]

2010-3-26

-朝早:遲左番去,,but好彩heiman同細佬陪我打波;)

-IH*2:唔知點解雖然好攰真係覺得過得好快;);)

-E:哩堂作composition;)諗野都諗到我爆腦-,-

-recess:heiman佢地要趕做compo,,冇人同我打波;(

-S*2:做哥個實驗都唔好玩ge-,-佢講書我咪聽,有時傾下計;)

-lunch:同heiman,細佬,gloria,嘉雯同玉lam食永年,正;)

食完勁飽,,,heiman同細佬打住先,,,我就肚痛要頭一陣;)

完左場班籃我就叫佢地去打,,同木咀,某某同埋佢地兩個打;)

開頭本來好好地,,heiman又同木咀嗌左交,,有小小無mood-,-

-C:哩堂聽呀miss講哥個故仔,,好驚奇,,冇水飲飲自己柯d尿-,-

-CH:哩堂去細佬個d坐,,差d俾送送叫走,,[又唔係我講野orz-,-]

-M:哩堂都okay專心;)數學完左係到聽lau西西講123123好多次,,

我頂佢個廢啊,,,講夠未,,,搞到魏魏叫我地留多陣聽,,魚-,-

-放學:同細佬,,heiman,,hiutung打波,,無啦啦個la ba又播歌,,囧哂~

打到差唔多4點幾就走lu,,,番屋企第一時間玩電腦;)

cOmMeNt,plz~=)

07:23

2010 年 3 月 24 日  星期三   晴天


2010-3-24 分類: 未分類

2010-3-24

-朝早:起身好唔舒服,,狂咳,,又多啖,,超辛苦;(

heiman帶左我地沈日買哥個波;)好硬-,-

打下打下好多人黎左籃球場打波,,,叫我地走;(

你地食屎啦,,,先到先得明冇?唔可以橫打既orz-,-

最尾都係讓左佢地,,,廢時同佢地班人嘈-,-

之後細佬黎左同我地打,,,打到prefect黎左先走;)

-C:哩堂用黎做剪報,,,交左,,hea左好耐,,好悶-,-

-2堂DT:哩2堂又係咁磨同埋刷,,濕左水好光滑透明;)

-recess:同heiman,,細佬買完野食完野去打波;)

今次都唔錯,,,雖然個波係硬d,,但係起碼唔會悶先;)

-CH:坐去同細佬佢地傾計,,送送好黑人憎啊成日話鯨魚噴水\_/

-E:哩堂默書,,冇帶dictation簿,,佢好彩冇小我;)

-lunch:同heiman,,細佬,,穎ki食張家姐,,d豬pa好熱氣啊頂;(

食完買外幫俾嘉嘉,,之後就去睇一陣2c場班籃;)

其實你地已經好努力,,我見到你地都好博命去追,,下場加油!_!

than同heiman同埋條友去後面到打,,,好正啊;P

than完左班籃之後就去哥到打;)木咀竟然落左黎,,好開心;)

之後佢地2條友係到玩野,,,o哂,,洗唔洗咁大力,俾著我會好痛ga-,-

prefect-周公黎左之後我地狂咁要佢執波,,哈哈;)sorry啊*v*

-IH:lau sir黎左差唔多半班人未上黎啊haha;)之後勁悶;(

-M:哩堂gloria話呀魏sir條pei帶好似蒙面超人變身器,,笑死xD

-E:Mr ellison講d野搞到我好嬲囉,,,我同佢係冇可能ga囉,,佢咁樣7-,-

-放學:today唔舒服,,,早左番歸;)希望聽日咳得冇咁西利啦;)

cOmMeNt,plz~=)

05:12