| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 26 日 星期五  |
| 2010-3-25&26 |
分類: 未分類 |
2010-3-25
-朝早:又係同heiman佢地打波;)好玩;)
-CPL:去電腦室條走廊無啦啦有隻草猛跳出黎,,
嚇到呀ma呀唔認得,,尖叫到呀sir beer住我地囉-,-
-英文堂同埋中文堂都okay好hea:)總知唔悶啦;)
-recess:同細佬,heiman食完野就去打波;)
-M*2:哩2堂好比心機聽書,,,冇物野好講=]
-lunch:同heiman食完canteen再去打波;);)
打左一陣見悶就去睇班籃,,1a對1c,,佢地都好勁;)
than完左之後又係同某某,,heiman個d打波啦;)
-A*2:哩2堂好專心畫哥個組合櫃,,好難畫呀help>-<
-IH:哩堂爆hea勁hea都係咁悶,,唉~_~[放學即刻番屋企;)]
2010-3-26
-朝早:遲左番去,,but好彩heiman同細佬陪我打波;)
-IH*2:唔知點解雖然好攰真係覺得過得好快;);)
-E:哩堂作composition;)諗野都諗到我爆腦-,-
-recess:heiman佢地要趕做compo,,冇人同我打波;(
-S*2:做哥個實驗都唔好玩ge-,-佢講書我咪聽,有時傾下計;)
-lunch:同heiman,細佬,gloria,嘉雯同玉lam食永年,正;)
食完勁飽,,,heiman同細佬打住先,,,我就肚痛要頭一陣;)
完左場班籃我就叫佢地去打,,同木咀,某某同埋佢地兩個打;)
開頭本來好好地,,heiman又同木咀嗌左交,,有小小無mood-,-
-C:哩堂聽呀miss講哥個故仔,,好驚奇,,冇水飲飲自己柯d尿-,-
-CH:哩堂去細佬個d坐,,差d俾送送叫走,,[又唔係我講野orz-,-]
-M:哩堂都okay專心;)數學完左係到聽lau西西講123123好多次,,
我頂佢個廢啊,,,講夠未,,,搞到魏魏叫我地留多陣聽,,魚-,-
-放學:同細佬,,heiman,,hiutung打波,,無啦啦個la ba又播歌,,囧哂~
打到差唔多4點幾就走lu,,,番屋企第一時間玩電腦;)
cOmMeNt,plz~=)
07:23
|
2010 年 3 月 24 日 星期三  |
| 2010-3-24 |
分類: 未分類 |
2010-3-24
-朝早:起身好唔舒服,,狂咳,,又多啖,,超辛苦;(
heiman帶左我地沈日買哥個波;)好硬-,-
打下打下好多人黎左籃球場打波,,,叫我地走;(
你地食屎啦,,,先到先得明冇?唔可以橫打既orz-,-
最尾都係讓左佢地,,,廢時同佢地班人嘈-,-
之後細佬黎左同我地打,,,打到prefect黎左先走;)
-C:哩堂用黎做剪報,,,交左,,hea左好耐,,好悶-,-
-2堂DT:哩2堂又係咁磨同埋刷,,濕左水好光滑透明;)
-recess:同heiman,,細佬買完野食完野去打波;)
今次都唔錯,,,雖然個波係硬d,,但係起碼唔會悶先;)
-CH:坐去同細佬佢地傾計,,送送好黑人憎啊成日話鯨魚噴水\_/
-E:哩堂默書,,冇帶dictation簿,,佢好彩冇小我;)
-lunch:同heiman,,細佬,,穎ki食張家姐,,d豬pa好熱氣啊頂;(
食完買外幫俾嘉嘉,,之後就去睇一陣2c場班籃;)
其實你地已經好努力,,我見到你地都好博命去追,,下場加油!_!
than同heiman同埋條友去後面到打,,,好正啊;P
than完左班籃之後就去哥到打;)木咀竟然落左黎,,好開心;)
之後佢地2條友係到玩野,,,o哂,,洗唔洗咁大力,俾著我會好痛ga-,-
prefect-周公黎左之後我地狂咁要佢執波,,哈哈;)sorry啊*v*
-IH:lau sir黎左差唔多半班人未上黎啊haha;)之後勁悶;(
-M:哩堂gloria話呀魏sir條pei帶好似蒙面超人變身器,,笑死xD
-E:Mr ellison講d野搞到我好嬲囉,,,我同佢係冇可能ga囉,,佢咁樣7-,-
-放學:today唔舒服,,,早左番歸;)希望聽日咳得冇咁西利啦;)
cOmMeNt,plz~=)
05:12 |
« | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | ... | 236 | »
|