白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
alex:)
yan=)
Annie=]
christi=]
tobe=)
pauline=]
inverson:)
penny:)
huiyingbaby=)
hei=]
sin:)
原子彈=]
lemontea=]
VC=)
kayhoi=)
琪=]
lemon=)
澄=)
olwinRylo=)
mark=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 7
累積人氣: 58437
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 9 日  星期一   晴天


2009-11-9 鬱悶 分類: 未分類

2009-11-9

-朝早:隻腳好痛>︹<

可能陸運會跑得太勁啦,,

遲左番去,,一拐一拐的;[

-M:haha,,難到爆了;[

我只係聽得明小小-3-

其他,,諗都唔到諗啦;[

HW;[我唔要再留堂;[

-2堂S:我覺得青蛙越來越恐怖,,

嚇得我心臟都差點跳出來啦,,

發咩瘋,,有幾嘈呀大佬,,?

唔知道你呀!唔好咁瘋啦唔該,,

唔好嚇親細路呀>︹<喊ga;[

science哩堂我作左首mug dau改良曲,,

haha,,係關於鄧浩如ga>< xD'''

雖然係有d kai,,but我覺得好正*\/*

-recess:狂咁唱gloria作個首[溝仔我撐你」*v*

諗起Tobe作個歌我真係笑到爬地囉xD,,

雖然作得好好聽,,但係kai晴真係超慘;[

我同gloria,,都反對佢地傳'糸非文'=]

-2堂E:死左,,俾呀sir發'王見'我食左香口'月翏';[

不過咁樣對我我都覺得好恩惠啦,,thanks><

英文堂讀vocab讀到我死咁濟,,

個'口且'唇乾baba的;[超唔comfortable;[

-lunch:落去係得我同穎ki一個,,正*\/*

之後慢慢咁食三文治都未遲,,嘉man同我地食;]

佢請我食撈min,,我食佢飲野*_*,,,,

食完就同呀promas,f.3哥哥,葉打波啦,,

than蔡bing都黎打,,但係唔多開心b0r;[

好exciting呀f.3哥哥d殺波,,超超超超激*\/*

打多陣蔡bing走左啦,,sorry,,係就係悶d;[

之後越黎越無隱,,'口吾'掛得佢會走啦a_a''

今日早左上去,,因為真係超級之無聊lor;[

本來諗住去搵穎ki,,點知kc黎左,,~_~

-2堂C:今堂中文堂要作文呀omg,,

我作左''我最喜愛的中秋節'',,超易作丫*\/*

不過有d字唔識寫廷遲左好多時間;[

不過好彩作哂*\/*多到呀ma都唔認得xD''

突然諗起呀ma個句:[作得多唔一定好']xD

-2堂IH:haha,,heyman超搞笑囉物事,,

佢剪左份newspaper,,後面有龜兔賽跑,,

原來係jokes黎既,,kaka,笑死我啦heyman,,

條問題係:[what is the longest word in english?]

個答案係:[the answer is ''smile'']自己諗點解;]

than heyman狂咁用走音黎問/答哩條問題,,

搞到我同mettew笑哂囉,,xDxDxDxD'''''

今堂IH d同學唔多聽老師講野,呀sir有d嬲tim;[

but我係好認真咁聽ga,,*\/*

-放學:猷正一係kai zi *\/*借我哥本野原來係有居心,

好彩我聽到john奶粉講野,,先至知道,,

點知之後佢還番俾我b0r,,咁先至係嫁ma xD'''

than細佬又要交功課,,但係又唔夠膽入d班,,xD''

走個陣,,見到蔡bing好似好唔開心咁b0r;[

雖然我唔係好肯定,但係你千其唔好唔開心啊,,

我都試過唔開心,,個種感覺真係超難受啊;[

全部人都係,,要開心d開心d,,smile:)

落到canteen,,見到呀sir,,嘻嘻,,請我飲野;]

番到屋企門口又冇人,,又要等多半個鐘,,;[

cOmMeNt,plz~=)

08:28

2009 年 11 月 8 日  星期日   晴天


2009-11-8 鬱悶 分類: 未分類

2009-11-8

今日超唔開心,,;[

因為公公婆婆佢地要走啦;[

黎十日到乍你地,做物咁快走?

好唔捨得你地呀T/\T''

好想再同你地一齊行街呀;[

好想再同你地傾好多好多計;[

我知,,我點想你地都唔會番轉頭;[

i love urs!_!come to h.k again,okay?;[

佢地走左我食完野就睇TV,,

正義靚太好好睇呀;]support,,;]

[過左陸運會之後就成日發呆,,

究竟我係咪仲因為個陣事而怪自己?

人地成日都話唔關我事,,話我做我好好,,

但其實我心裡面已經有一個答案,,

跑4*400點會唔關我事,我都係其中一份子,,

點解我做得好好,,追唔到都算好嗎?;[

開心d開心d,,點開心到;[自己做到咁差''''

雖然我好多謝你地慰我,,,但係''

我真係過唔到自己,,,,覺得自己真係超廢,,

'其'欣,,你話係你既錯,,係你累左我,,

但係其實唔係你既錯,,最錯既人應該係我,,

你地3位咁好既朋友咁相信我,,靠我,,

但係我卻做唔到,,我令到你地失望,,對唔住;[ ]

(我,,從今之後,,唔再諗哩件事,,chu非有人提起,,;[)

P.S聽日又番學啦,,我諗我一定冇得再打咁多排球;[

chu非係排球隊要練,,魚咪放學都唔打得;[

我覺得媽咪真係好衰,,UT完左又唔俾我鬆下,,

我知道佢係覺得打排球對我唔好,,

真係我起碼覺得開心;]係真ga,,但係點解你會唔信;[

post相相先;];];];];];];];];],,廢時煩啦,,唔整;]but真係好大;[

 billy望邊;[ nicky,嘉man;]周公;]

cOmMeNt,plz~=)

03:41