白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
yue=]
meimei=)
christi=]
miyuko=]
yan=)
yuen=)
STEVEN=)
billy=)
shirley=)
細佬=]
LAU=]
lemon=)
妍=]
尾=)
chilam=]
小敏 (CSMCheung)
sluching=)
unmjkk:)
琪=]
suki=]
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 4
累積人氣: 58465
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 16 日  星期三   驟雨


2009-9-16 愉快 分類: 未分類

-朝早:問左爺爺2樣野-_-

包括chinese&maths..

但係佢冇chinese既工作紙.

同埋maths佢未教到個課..

最尾自己求其做個岩既答案..

朝早既時間咁就過左啦....

-2堂IH:呀sir係到講notes...

我,goria同猷就畫ch.2個d人..

笑到跌地...goria個d最搞笑=]

最有有一件事好嬲囉真係!_!

個個死人關xx...我x乂y佢-_-

唔小心跌左個排球出去有罪咩呀..

洗物一手囉走dum落垃圾tong呀..

onon地9..個波有物罪呀?_?

得罪左你d物呀?做物要咁對佢..

又要我自己係垃圾tong到執番出黎..

都唔知佢搞物..shortshort地既-_-凸

超嬲囉唔該.咩再跌出去就歸佢嫁喎..

收pei...我超唔撚据佢\_____/凸

-英文:冇帶grama book-___-'''

呀sir要我同nicky姐姐 share..

好搞笑呀...佢讀英文字個陣=P

-小息:周圍去搵人...好多人出左黎..

之後就玩啦...狂講oh baby-_-

爺爺..公公..mea都俾我玩過=P

都係掂下個頭講oh baby姐-__-''

之後借左notes俾公公抄..小息完還=]

小息就咁過左啦......

-science:好搞笑呀.....成堂都...

講咩燒peanut..我痴左線..

就話:吓...燒penis??_?

笑到跌地..on on地9既...

其實燒peanut好好玩嫁~__~

燒焦左既peanut真係好香~__~

我同goria狂咁加peanut..

同埋狂咁燒peanut..玩野~_~

science就咁樣過左啦....

-lunch:落去買三文治食...

than上去飲水囉口罩..

之後落去自己囉個波打...

自己打到個波出左去.凸-_-

之後見到靜佢地行緊過黎就去會佢地..

點知蔡bing話:一齊打波-_____-

(如果你濟佢地都唔濟啦~_~)

何況且我又同葉&靜打波好玩d=P

我同佢地打波真係勁high!___!

葉打到d波笑到我跌地....on9哂0___0

腳趾尾都同我地一齊打=]

佢地走左之後我自已一個練殺波..

球球都咁樣衰>__<jimmy教我個d...

其實我聽得明...真係做唔出哥個動作..

jimmy d殺波好x乂y勁..蔡bing都係0_0

簡直係令我五體投地...好x乂y驚0__0

打左鐘就上番去再去toilet就走啦..

哩個lunch又係咁過lu@@

-chinese:今堂都係笑死我啦...

但係我真係好唔鐘意個個何老妖..

明明係畫d畫引到我地笑...

又話我地傾計...又係到屈住我0_0on9凸!

畫到d屋好似飛緊咁..個d田都唔似田..

簡直就好似玩過3關個d....

笑到我同吳卓卓跌地...又係到話我地..

唉~_~頂佢唔順啦...-_______-

但係佢係我班主任..點都要乖d既...

-CH:中史堂我又dd聽書dd唔聽書啦...

我而+又唔据陳送送啦..成日係到話我..

咩事又拖我落水...-____-唉~

-maths:哩堂maths對答案...又計錯數/_\

囉左把神奇剪刀出黎個個o哂咀^0^

猷又成日去剪x乂y唔知物野...凸-_-

吳卓卓又係既..做咩煩呀fong姐姐呀?

想俾我小呀\_/咁鬼死放肆-____-'''

-放學:因為某張野破相要囉過張..

上上下下行到我鬼死咁攰....

之後就同nicky姐姐佢地打左一陣排球咁啦.....

再同蔡bing打左小陣排球咁啦......

than擺左個書包係1e到._.

之後見到憧入boy toilet諗住係出面搵佢..

見到冇人就走啦..伶轉個頭見到d野...

就係issac爺爺啦@__@嚇死人咩..凸-_-

仲有我見到佢塊面有'逹'藍色既粉筆印..

之後見到lemon唔知做物..原來係物物物@@

唔知點解issac佢地咁好笑-____-'''

之後去2c個陣姨姨就黎左清潔啦-____-''

佢要我地走..但係某人話:咩料呀-_-''

佢就話:有料就唔會係到做啦....<笑死...

之後去講俾爺爺知..佢地笑到跌地...

差唔多走個陣我又見到爺爺書包既鴨仔..

之前都gum唔到..而+又gum下啦...

都gun唔到/___\之後就搵爺爺黎gum...

佢打下隻鴨..之後gum...ey..又得喎@@

好神奇...不過隻鴨個口d光射到我\___/'''

之後到到呀姨就黎清潔1e我地就走啦...

幫爺爺做'估尼'.佢叫我囉佢d 3番佢屋企.傻既..

出左門口俾番佢...到到馬路就say bye bye@@

塔輕鐵番到屋企呀ma冇罵到我..4點9到番到..

之後打電話俾公公問佢某d未點讀...

打俾吳卓卓又出左去補習-_-凸

自己練下講番個個故仔..因為聽日第2堂到我!_!

好緊張...我要做好心理準備先\_/ !_!

on ya baby..講完野..係咁多啦...

cOmMeNt,plz~=)

09:32

2009 年 9 月 15 日  星期二   雨天


2009-9-15 鬱悶 分類: 未分類

-朝早:8號風球停課...

我x乂y哩個巨爵..凸-_-

好想番學>_<悶到x咁..

-下晝:訓到1點先起身..

勁眼訓..但係勁想番學..

起身睇電視...

之後溫下小小IH啦...

than同呀哥睇潘朵拉之心..

妖..正係睇到23集就冇得睇..

than我地睇完呀哥就俾我..

我再down一集'戰場女武神'黎睇..

ok好睇.....好exciting咁-___-'''

-p.s.:而+成日都諗朋友既d野....

我覺得以前既我真係........

唔知點講..總知係衰既...

我唔想再一次失去朋友既痛苦..

係你當同佢絕左交之後....

你個心就好唔舒服..un住un住咁...

其實朋友一定會有嘈架既一日..

你要做既..就係令到自己唔好同佢咁..

諗番起我同鄭穎ki就係列外...

雖然我地正係lunch同放學一齊..

但係我係任何時間都冇同佢嘈過..

我好開心都識到佢哩個朋友=]

仲有好多好多既朋友.....

(1):冰冰:好多謝你成日同我傾計..

(2)細佬:你帶左好多歡樂俾我..

(3)公公:多謝你成日小息.lunch都陪我..

(4)爺爺:多謝你成日msn同我傾計..

(5)蔡bing:多謝你同我傾計.解困難..

(6)腳趾尾:多謝你曾經幫過我好多...

(7)黑蚊蚊:多謝你同我打排球..

(8)葉佩man:多謝你同我打排球..

(9)sears:多謝baby你同我傾計...

(10)cancan:多謝你同我傾NDS..

(11)曉晴:我好開心識到你哩個咁好既fd..

12)林卓ying:你帶左好多歡樂俾我..

(13)張玉lam:好開心識到你哩個咁好既fd..

(14)陳彩fong:我都好開心識到你...

(15)咩咩:多謝你原諒我..彩番我..gf;>

好多好多..哩15位都係我特別多謝...

(如果我唔記得你..對唔住...我永遠都咁多謝你)

佢地實在令到我唔覺得寂寞....

唔係哩到個d我都多謝你地.....

如果唔係你地...我就會好寂寞..

有左你地我先唔會孤單...

ThAnKs u AlL!!!>_____<

ThE eNd!!

cOmMeNt,plz~=)

07:06