白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
fiona=)
yuen=)
爺爺=)
VC=)
mandy=]
MIchelle=]
honhon=]
cto=)
NAM=)
suki=]
circle=)
yan喬=)
澄=)
和=)
sherry=)
shirley=)
腳趾尾=)
yu=)
均=)
樂兒=]
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 23
累積人氣: 58453
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 10 日  星期四   酷熱


2009-9-10 愉快 分類: 未分類

今日朝早就黎8點就番到去...

than去左自修室到撞到郭xx..

冇物傾計..我掛住畫漫畫..

哈..哩個漫畫人地一定覺得kai..

上到去wingz就畫黑板-___-'''

我就畫埋佢算啦~_____~'''

之後細佬番左黎又搵公公傾計..

死人陳俊賢!_!好想打佢~_~

完左之後哩就2堂英文...

哩2堂英文難涯左d-___-'''

成間房都好凍..我就黎死咁濟..

今2堂英文跟呀sir讀英文字..

勁多...講完一篇勁口渴!_!4篇._.

講完就岩岩咁落堂啦...

miss ho未黎我地熄哂冷氣..

風扇正係一號..再開埋window..

'Goria'話我地好環保!_!ys!

本來黑蚊蚊既..之後就係'光明'的來臨..

d太陽射入黎暖'粒粒'..好comfortable..

miss ho堂真係極之極之悶...

好難先至到到小息乍...

小息行黎行去都係為左搵人..

點可以咁難都有既-_____-'''

差唔多完小息個陣成班男仔落去換3..

y?我諗馮sir叫掛..答案係ys既!_!

我要提埋鄧卓堅同鄧浩'洳'...

佢地講左一句咁啦:呀!係喎...

PE堂學跳高....好kai呀-_____-'''

爺爺同梁泳儀講hello呀?_?

我見到公公個動作..笑kai我xD

完左PE堂哩就放lunch啦..熱死-_-凸

本來就叫張諾諾幫我地霸2個位既..

點知我地前面又有人打尖啦...

鄭穎ki仲要choir..等死我地咩-___-'''

點知張諾諾冇幫我霸位...我凸佢-_-

鄭穎ki得個2個字食野乍...

我仲要同佢一齊食得極急..

唉~最衰都係哥個張諾諾啦-__-'''

我食完野哩就即刻上番去...

hea左一陣就落去搵下有冇人打..

咦..原來沈日個2個係''魚''毛球場打..

同佢地打其實係幾exciting既...

但係佢地既波真係好鬼死哽...

我一痛就打到勁大力..唔知咩人黎-_-

同佢地打真係精神bun潰...

我冇氣唯有轉俾我旁邊哥個啦...

差唔多完lunch我去買野飲...

又撞到猷..但係撞唔到'洳'..

(最好連猷同洳都撞唔到\_/!)

上番去就打左鐘啦-_-去toilet@@

番到黎好彩老師冇黎0o0,..

完左lunch就上maths堂啦-_-

又學多dd野啦....ok明啦..-____-''

而完左maths就係PTH啦0O0

陳彩fong講哥個好深o...

但係我講哥個機械青蛙又有小小kai,..

好驚下個禮拜我會係點0o0

完左PTH堂就係IH堂啦...

IH堂冇物野....唔無聊....

但係俾呀猷搞到我笑到灘地...=P

放學係打排球既時間啦>___<

換完3之後跑完步就搓波...

ok好玩既^^最高連續打100到...

好勁呀!_!我未試過同人打到咁多..

than又要練咩上手..死-_-

我成日串魚蛋..又做得唔好/__\

唉~鬼叫我對哩樣野冇興趣咩..

我哩個興趣唔係藉口!_!加ma de;>

之後我地3個去入左去魚毛球場..

呀sir開波..跑到我好攰...

其實幾好玩喎...唔錯唔錯@__@

5點幾就走左佬啦...

番到去先喝完杯朱古力珍珠0_0

岩岩呀哥話俾我先我就打下啦..

好啦...係咁多先啦...

cOmMeNt,plz~=)

08:04

2009 年 9 月 9 日  星期三   酷熱


2009-9-9 愉快 分類: 未分類

今日8點塔2先至番到去..

than搵公公傾下計...

hea到打鐘先至番課室..

閱讀堂我練下普通話=P

近排又學'Goria'畫漫畫..

雖然我d畫係樣衰過佢..

but細佬睇左到笑到灘地ga..

完左閱讀堂就係Science堂..

又係去實驗室到做實驗..

俾d火輕微咁燒傷左隻手..

咁就應該即刻搵水黎沖啦...

完左就同PTH堂啦!~_~

好彩係1堂1個姐...-____-'''

我要用普通話練好哥個'機械青蛙'既故仔..

不過真係好多..我驚趕唔到../__\

完左PTH就係IH堂啦;>

間唔中聽到佢講普通話都想笑..xD

都唔知咩老師黎ge..成日引人笑..

但係哩自己又笑唔出...y呀?-_-'''

recess又冇物野ge..hea囉!_!

近排同公公傾多左好多野;>

又要俾佢引笑喎...頂唔順啦>___<''

完左recess就係2堂英文...

未上之前就諗今2堂一定好悶..

但係又唔係喎...ok既...

又係一路做/對野同講故仔..唔錯!_!

lunch哩我又諗極都諗唔明..

點解鄭穎ki會快過我去canteen哩?

唔通哥個呀sir早放?

唔通佢跑得真係咁快..?

我諗最多都係第1個嫁la;>

食完諗住去搵xx打volleyball..

但係佢想自己打多d..算囉..我睇!_!

之後x黎左之後打左一陣咩咩又黎左..

當x同xx打左一陣之後氣氛又好彊..

點解哩?_?唔好話俾我知係點點點呀..

當x走左之後我諗都冇物好睇嫁啦..

之後就上左去畫黑板啦;>

咩面包超人,,keroro等等等啦;>笑死..

唔識畫又學人畫個隻哩^___^''

同公公佢地傾多一陣計我就走佬..

我望落樓下有人打排球....

而我又識佢地嫁b0r...咁就去打啦..

佢地個波冇物氣...打到我隻手好痛呀><

不過我都涯得到既=P我諗/____\

點知上到去先知道隻手瘀左-_-''

不過你唔掂佢你都唔會知...

完左lunch就係中文堂啦...

好無聊..差唔多半班扒低哂..

完左中文堂就係maths啦...

又係做EX..得閒教下書啦呀sir!_!

咁做我就黎超線...極煩呀!!!!!

上完maths就係music啦...

music就係唱校歌啦....

第一堂都ok既其實..唔係話太差..

放學鐘打左之後出到去見到b班..

可惜見唔到殷嘉lam佢地啦..

放學就同佢地一齊走...

傾小左好多傾既其實-_____-'''

番到去呀ma又出左去..有冇搞錯..

等得仲耐過沈日...我吊-_-凸

又係家姐開門俾我..救命恩人!_!

之後做下做下功課又眼訓...

起身呀哥玩完就俾我啦...

聽日有PE堂啦;>

又有排球啦..好happii;>

但係差唔多5點幾就要走啦...

唉~算係咁啦...都算好/__\

好啦..係咁多...

cOmMeNt,plz~=)

08:35