今日係哩個星期既last day;<
朝早番到黎就俾禮拜choi;>
但係好似唔多like咁/___\
我諗又可能唔係既=)心意ma?
送完俾佢又去hea啦;>
我係黑板畫OD同功課'難'..;>
何老師黎左問3號係邊個..
我就話係我!佢話我做得好^^
第一次俾人咁讚=P
見到佢表情好奸..y?_?
到到第1堂就係中文...
yeah!又係唔洗教書啦..!
其實只係教文言文姐;>
不過陳展'由'成日引我笑..
望到老師個樣就想笑^0^
完左中文堂就係2堂HE;>
HE仲以為有得煮野食..
點知要我地去針野...
嘻嘻...好快唔記得-___-''
繡字先話掂姐..
但係哩個唔掂啦-_-ugly?
完左堂要我地帶番屋企做..
上到去就去hea hea啦;>
小息完就到中史堂啦...
陳送送同以前都冇變過@@
仲係以前咁成日咁鐘意離題xD
完左中史堂就係英文堂..
呀sir黎左先至記得我今日on duty..
好恐怖.話: you want me to clean the blackboard?
之後先至變番nice-____-'''驚..
完左英文見唔到家姐黎等我;<
係canteen又唔見佢;<
去左自修室佢d同學叫我係到等佢...
凸..等左成半粒鐘有多...\__/
食完野就上番去hea啦;>
lunch完之後就係社員大會...
我第7堂先至去hall;>
係第6堂我去睇林卓卓d漫畫..
自己又畫左個似又唔似既keroro=P
俾張玉琳睇個陣唔小心俾第2個睇到..
哥個就係轉校黎哥個啦..
佢見到個陣表情好驚訝..笑笑口咁-,-奸..
到到第7堂我同鄭穎ki佢地落去..
舊社長新社長我都識.ya!_!
最嬲既係除振鴻竟然做左幹事\__/!
講完之後囉左1粒糖同一枝糖@@''
上到去送左一枝糖俾choi;>
之後入番去傾計..玩;>
唔係...過程哩..我就做左Gramabook..
個陣我地就同轉校哥個傾計...
腳趾尾識佢..但係我唔識佢..
than又有啦啦隊入黎問有冇人係中社..
我冇出聲..但係有人認得我=_=
之後哩我冇理佢地...做功課...
成班友仔圍住我我都冇理到@@
之後就慢慢咁離開左啦...
之後轉校哥個人話我好勁wo@@
我話:係呀..?吳卓彥仲勁..冇人認到..
than出到去見到choi...
問佢囉左一筒糖?_?=P
哩d就係有恩必報嫁啦=]
就黎打鐘佢又問我咩:你知唔知呀?
我o左咀0o0咩知唔知?
你冇講俾我知咩事我點知我知唔知..
我好想知你個句你知唔知係咩黎既@@
我都好想睇下我知唔知你句你知唔知=P
完左之後就係共創啦;>
講鬼既...好搞笑=P
我答岩左條Question..有棉花糖;>
完左之後4點幾去睇一小陣波..
鄭穎ki係都要我陪佢=P
同佢塔車之前見到范恩o;>
同佢地傾左好多好多既計=P
上車又傾..落車又傾...
番到屋企就針埋舊野..做埋d HW.
我覺得今日番學先至最好玩..=)
好啦...係咁多先..
cOmMeNt,plz~=)
07:58
|