白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
fiona=)
sky=]
yue=]
wing=)
呀詩=]
john=)
wai=]
NAM=)
gloria=)
can=)
原子彈=]
honhon=]
蔚=)
nikky=]
螢=)
colbie=)
爺爺=)
VC=)
TinG=]
WAI=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 1
累積人氣: 58462
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 4 日  星期五   酷熱


2009-9-4 愉快 分類: 未分類

今日係哩個星期既last day;<

朝早番到黎就俾禮拜choi;>

但係好似唔多like咁/___\

我諗又可能唔係既=)心意ma?

送完俾佢又去hea啦;>

我係黑板畫OD同功課'難'..;>

何老師黎左問3號係邊個..

我就話係我!佢話我做得好^^

第一次俾人咁讚=P

見到佢表情好奸..y?_?

到到第1堂就係中文...

yeah!又係唔洗教書啦..!

其實只係教文言文姐;>

不過陳展'由'成日引我笑..

望到老師個樣就想笑^0^

完左中文堂就係2堂HE;>

HE仲以為有得煮野食..

點知要我地去針野...

嘻嘻...好快唔記得-___-''

繡字先話掂姐..

但係哩個唔掂啦-_-ugly?

完左堂要我地帶番屋企做..

上到去就去hea hea啦;>

小息完就到中史堂啦...

陳送送同以前都冇變過@@

仲係以前咁成日咁鐘意離題xD

完左中史堂就係英文堂..

呀sir黎左先至記得我今日on duty..

好恐怖.話: you want me to clean the blackboard?

之後先至變番nice-____-'''驚..

完左英文見唔到家姐黎等我;<

係canteen又唔見佢;<

去左自修室佢d同學叫我係到等佢...

凸..等左成半粒鐘有多...\__/

食完野就上番去hea啦;>

lunch完之後就係社員大會...

我第7堂先至去hall;>

係第6堂我去睇林卓卓d漫畫..

自己又畫左個似又唔似既keroro=P

俾張玉琳睇個陣唔小心俾第2個睇到..

哥個就係轉校黎哥個啦..

佢見到個陣表情好驚訝..笑笑口咁-,-奸..

到到第7堂我同鄭穎ki佢地落去..

舊社長新社長我都識.ya!_!

最嬲既係除振鴻竟然做左幹事\__/!

講完之後囉左1粒糖同一枝糖@@''

上到去送左一枝糖俾choi;>

之後入番去傾計..玩;>

唔係...過程哩..我就做左Gramabook..

個陣我地就同轉校哥個傾計...

腳趾尾識佢..但係我唔識佢..

than又有啦啦隊入黎問有冇人係中社..

我冇出聲..但係有人認得我=_=

之後哩我冇理佢地...做功課...

成班友仔圍住我我都冇理到@@

之後就慢慢咁離開左啦...

之後轉校哥個人話我好勁wo@@

我話:係呀..?吳卓彥仲勁..冇人認到..

than出到去見到choi...

問佢囉左一筒糖?_?=P

哩d就係有恩必報嫁啦=]

就黎打鐘佢又問我咩:你知唔知呀?

我o左咀0o0咩知唔知?

你冇講俾我知咩事我點知我知唔知..

我好想知你個句你知唔知係咩黎既@@

我都好想睇下我知唔知你句你知唔知=P

完左之後就係共創啦;>

講鬼既...好搞笑=P

我答岩左條Question..有棉花糖;>

完左之後4點幾去睇一小陣波..

鄭穎ki係都要我陪佢=P

同佢塔車之前見到范恩o;>

同佢地傾左好多好多既計=P

上車又傾..落車又傾...

番到屋企就針埋舊野..做埋d HW.

我覺得今日番學先至最好玩..=)

好啦...係咁多先..

cOmMeNt,plz~=)

07:58

2009 年 9 月 3 日  星期四   晴天


2009-9-3 愉快 分類: 未分類

今日早起身就做剪報..

8點前就出門口啦;>

塔輕鐵又見到F.1妹;>

仲有一樣好搞笑既係..

有個BB係到屈住我..

而係超有殺傷力個隻..

F.1妹見到都O哂0O0

番到去hea到打鐘就番入去..

第1堂係maths;>

本來加埋英文要用3本;<

好彩maths老師見到我有2本..

而且仲帶埋數學簿(醒!_!?)

到到2堂science啦...

同yuki佢地一齊坐;>

睇個段片笑到我kai左!_!

到到小息即刻擺完野就去canteen..

本來約左家姐係個到傾野..

但係等極佢都冇黎就走啦..

小息完就急急番番入課室...

其餘d野唔洗多講啦:>

兩堂英文用黎聽listening=)

點知我旁邊哥個又冇bring...

我對耳可能有問題..佢提我xD

哥個歐sir真係笑死我=P

chu左眼鏡隻眼好豆雞-___-'''

搞到我成日俾人引笑-__-;;

落堂家姐係我班門口等我;>

我同佢地食完野就番番去hea..

完左要上2堂chinese;>

又唔洗教書..yeah!勁happy;>

齋聽佢up廢話已經悶死我..

完左中文堂就係IH堂;>

IH堂笑到我就黎痴咁濟...

其實大部分都係笑關sir^__^

chu左佢講野咁興奮又噴口水..

仲有講野好似個d鬼佬咁..

stand up please!

我地又睇到咩zzzrubbish!

上堂又唔知講咩鬼話-____-'''

足足笑左半粒鐘有多!_!

放左之後就係共創=]

4:00就放得啦=)

我又要等埋個人...

之後又諗起我要同教練講野...

落到去我同教練話我唔練得..

講起我都有d唔捨得/____\

之後佢話每逄4,6打bor;>

我諗緊求呀媽星期4俾我打..

呀sir個陣又叫我等等等...

最尾我等唔到啦..走左去算..

塔完車買左份禮物啦;>

番到屋企就做埋份剪報..

我問呀ma可唔可以俾我打..

佢話要早d番屋企喎....

唔好7點幾先至番到去喎...

好啦...係咁多先..

cOmMeNt,plz~=)

10:23