今日又係新的一天la;>
朝早塔車又見到范oo;>
同佢傾到落車仲傾緊..
發覺有好多野講..._.
番到去又出番黎hea..
覺得朝早冇咁好玩=[
成日呆住係到矖太陽..
冇尼新意..極之悶...
都起碼又幾個人問我借野既..
sOrRy! I dOn'T hAvE!~
今日第一堂係CPL;>
哥個老師又係我地既代理班主任..
我覺得個老師都ok既;>
之後係english&chinese-___-''
其實冇咩特別-____-\/
只係英文既歐sir好恐怖姐-___-'''
小息咪又係咁過...悶到死咁濟- -\/
到到2堂maths..做EX;>
lunch同番鄭穎ki食^__^'''
食完就去睇人打排球=)
搞錯...我等黎做物野呀-____-凸
之後睇多一陣本來諗住打既..
but..可惜..我只可以走左去算..
個陣唔通仲厚住面pei睇佢地打呀?
我寧願走算..(最好解決方法!_!)
希望下次可以早d打啦;>
上番去見到公公佢地..一齊傾計..
than公公話想見呀鄧浩'汝'..
之後連公公都識埋佢啦...
發覺佢個英文字幾難串...
只不過讀出黎簡單...
可能第一次見既問題啦..
lunch完竟堂art;>
好耶....又見到肥林林好朋友~_~
佢係一個講好多野而我唔覺得悶既老師..
佢仲幫過我好多野....____.
今日上去堂其實都ok既....
上年可能我諗到物就畫物啦...
根本就冇深思熟悉過-_____-'''
而+上佢既堂就話我求其..我要反省!_!
我雖然鐘意畫畫姐..
but art堂d野我只能做到好普通...
完左art就係IH堂啦;>(關>_<)
今日真係俾哥個關sir激死-____-'''
[佢問:喂..鯨魚!平時msn你有冇寫簡寫?
我就話有啦...
佢就話:咁你可唔可以舉個例呀?
我咪答:hi囉~
佢話:唔岩..hi唔係..88先係..]
喂..你好簡化為hi.
掰掰簡化為88..咪又係一樣..
如果你係要話哩個byebye..冇野講..
放學我見到插班生...
就問佢:點解你隻眼咁靚既?
佢就問:吓...好靚咩- ___-\/?
我就答:係呀..啡啡地..好靚..
之後講下講下咪講88囉-___-\/
自己塔車番屋企/_____\~
番到去原來媽咪唔係屋企..等左好耐..
家姐先番黎再開門-___-凸
之後家姐玩完電腦就係我嫁啦=P
好啦......係咁多先...
cOmMeNt,plz=)
07:16 |