白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
lemon=)
螢=)
hiutung=]
onlybaby=]
Nikky=)
suen=]
searsbaby=)
harny=]
升=)
STEVEN=)
chelsea=)
希=)
olwinRylo=)
樂兒=]
和=)
ching=]
mandy=]
lemontea=]
熊=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 2
累積人氣: 58504
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 8 日  星期二   酷熱


2009-9-8 愉快 分類: 未分類

今日朝早番到去係黑板到畫功課'蘭'..

之後就番番出黎hea啦..

因為沈日冇得打波既關係..

我今日叫x幫我問xx可唔可以同我打..

結果xx就話可以既;>

打左鐘就番去課室啦..

閱讀時間真係好悶呀凸- -凸

到到2堂IH又唔覺得悶b0r..

因為個關sir好好笑...差d跌地..

好彩佢冇叫到3號../\_/\ \/

完左之後就係英文堂啦...

今堂又溫生字又講故仔...

一堂咁快又過左去lu-___-

俾著之前我係覺得極慢..

小息哩又唔係幾悶既...

起碼可以hea下+傾計..

小息完左之後就係2堂IS..

今堂IS有得做實驗..好好玩=P

就黎打鐘個陣我即該番課室..

岩岩好番到去就打鐘!_!

我即刻去b班搵鄭穎ki;>

因為佢今日要choir..要快d...

我食得仲快過佢^____^\/

之後去'魚'毛球場同xx打=)

哇...又唔係硬又咁痛-__-\/

死..打唔到既波成日用'權'頭打..

不過我上手既技術真係'一落千將'

打多一陣又黎左好多人..

之後某d人黎左我咪走囉...

不過都多謝xx同我打呀...

都多謝x同我問呀....;>

到多謝xxx俾個波我打...

去到canteen撞到Harry;>

佢旁又咁岩係插班生...

3個都齊齊流極多汗xD

上到去差唔多就打鐘啦...

我問左咩咩關於xxxx既野..

打左鐘之後哩就係中文堂啦..

唉~聽書算lu-\/-!~!

than到到陳送送既堂啦...

哈..畫左成堂漫畫都冇理到...

Harry仲勁..佢畫哥個好搞笑..

佢畫完一個同我交換黎睇=P

完左中史堂就係maths堂啦;>

今堂又學識左dd野啦;>

唔起眼既數一定要識哂先得!_!

呀sir要我地做某幾題既(a)

我又做某幾題既(a)同(b)..唉~

結果哩就刪哂去啦/____\辛苦~

今日大把功課丫!__!

放左學就搵殷嘉lam同鄭穎ki;>

齊齊去華真書局齊齊塔輕鐵=)

呀..係個到撞到呀范恩o同陳彩fong;>

好開心..傾左好多計..好多IQ題;>

笑爆我..好多都好gag呀-___-'''

我都估岩左2題咁大把...

'正'明我既IQ係一般一般既-_-\/

走買左自由針同姐姐一齊飲..;>

(唔好誤會..係分開個杯飲嫁~_~)

飲完攰得濟就訓左覺...

一訓哩就訓到8點到啦...

岩岩呀哥玩完先到我乍...

我恩間都要涯夜做功課呀...

希望趕得抄百幾個字啦....

好啦...係咁多先啦...

cOmMeNt,plz~=)

09:09

2009 年 9 月 7 日  星期一   酷熱


2009-9-7 鬱悶 分類: 未分類

今日又係新的一天la;>

朝早塔車又見到范oo;>

同佢傾到落車仲傾緊..

發覺有好多野講..._.

番到去又出番黎hea..

覺得朝早冇咁好玩=[

成日呆住係到矖太陽..

冇尼新意..極之悶...

都起碼又幾個人問我借野既..

sOrRy! I dOn'T hAvE!~

今日第一堂係CPL;>

哥個老師又係我地既代理班主任..

我覺得個老師都ok既;>

之後係english&chinese-___-''

其實冇咩特別-____-\/

只係英文既歐sir好恐怖姐-___-'''

小息咪又係咁過...悶到死咁濟- -\/

到到2堂maths..做EX;>

lunch同番鄭穎ki食^__^'''

食完就去睇人打排球=)

搞錯...我等黎做物野呀-____-凸

之後睇多一陣本來諗住打既..

but..可惜..我只可以走左去算..

個陣唔通仲厚住面pei睇佢地打呀?

我寧願走算..(最好解決方法!_!)

希望下次可以早d打啦;>

上番去見到公公佢地..一齊傾計..

than公公話想見呀鄧浩'汝'..

之後連公公都識埋佢啦...

發覺佢個英文字幾難串...

只不過讀出黎簡單...

可能第一次見既問題啦..

lunch完竟堂art;>

好耶....又見到肥林林好朋友~_~

佢係一個講好多野而我唔覺得悶既老師..

佢仲幫過我好多野....____.

今日上去堂其實都ok既....

上年可能我諗到物就畫物啦...

根本就冇深思熟悉過-_____-'''

而+上佢既堂就話我求其..我要反省!_!

我雖然鐘意畫畫姐..

but art堂d野我只能做到好普通...

完左art就係IH堂啦;>(關>_<)

今日真係俾哥個關sir激死-____-'''

[佢問:喂..鯨魚!平時msn你有冇寫簡寫?

我就話有啦...

佢就話:咁你可唔可以舉個例呀?

我咪答:hi囉~

佢話:唔岩..hi唔係..88先係..]

喂..你好簡化為hi.

掰掰簡化為88..咪又係一樣..

如果你係要話哩個byebye..冇野講..

放學我見到插班生...

就問佢:點解你隻眼咁靚既?

佢就問:吓...好靚咩- ___-\/?

我就答:係呀..啡啡地..好靚..

之後講下講下咪講88囉-___-\/

自己塔車番屋企/_____\~

番到去原來媽咪唔係屋企..等左好耐..

家姐先番黎再開門-___-凸

之後家姐玩完電腦就係我嫁啦=P

好啦......係咁多先...

cOmMeNt,plz=)

07:16