| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 29 日 星期六  |
| 2009-8-29 |
分類: 未分類 |
而+家姐同人補習...
我岩岩同表哥QQ;>
成日係屋企真係勁悶..
暑期作業正番4題...
而+我好期待新既一日..
希望我有機會掂排球..
希望我D成績會好D..
希望下年有得番大陸..
我實在有太多期望..
係數都數唔哂既...;<
諗起如果好似F.1咁就慘.
過D日子都唔開心..
希望哩一年唔會好似F.1咁..
其實我心裡面都有一種恐懼..
唔知點解...唔知驚物?
算啦...咪又係咁過..
只係希望有得同人打排球..
咁先至會開心D..;>
好啦...係咁多先..
CoMmEnT,PLZ~=)
10:10
|
2009 年 8 月 28 日 星期五  |
| 2009-8-28 |
分類: 未分類 |
今日朝早起身睇電視..
睇到成2點幾先至收手
今日又冇做暑期作業...
正番4題唔識....
要請教呀哥先至得-_-
成日都肚痛...
所以成小半日都訓教..
起身又睇電視..(懶-_-)
就黎番學校啦...
我一定要讀好d書!
我已經放棄左我最鐘意既排球..
我係為左讀好d書先至咁做..
所以...加油加油!!!!
點解我既班號會成日係細number?
唉~一有d咩都要先驚..
希望我同d同學會相處得好d啦...
好啦..係咁多...
cOmMeNt,plz;>
08:33 |
« | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | ... | 236 | »
|