沈日因為呀ba係到..
所以冇得打日誌..=(
沈日哩其實冇物野做..
只係睇完電視就溫埋最尾個課..
中史1-7章都溫哂...
唔可以話係熟哂..
只係哩到同個到記得幾部份..
所以要搵日一次過背哂先得.
見番d書...唉~我真係笨-_-
本中史書可以話好多地方用螢光筆..
英文書又好鬼'巢'-___-;;
全部書仲賣俾我4折/___\''
[=][=][=][=][=][=][=][=][=][=][=][=][=][=][=][=][=][=][=]
今日就其實係算幾嬲..\__/~
上晝姑姐帶左2個表妹弟黎...
佢見到我d書又係到揭..
-___-揭到'巢'哂呀陰公...
之後有d仲'破'埋timT___T
搞到我本英文書同中史書...-__-唉~
我又要塗野又要刷野又要貼膠紙,,
嘩...搞左半日先搞得掂...
之後中史溫左1-5章..
溫日再溫埋個2章..=)
than下晝同呀ma出去買野..
番番黎睇完電視叫呀哥俾番我=)
沈日冇post..而+補番..
橙心=)

買左大床..求婚先-__-
過程:





結婚後..

有d想重玩-___-不過好耐..
算啦...玩住先啦..
係咁多先....
cOmMeNt,plz~=)
05:59
|