今日起身就肚痛-/\-''唉~
之後睇TV;>
than溫maths=)
yes..好快就溫完=)
溫到7.3..差十幾頁到;>
溫完先知道家姐係到玩電腦.
唉~溫緊個陣就希望有得玩<期望;>
而見到家姐玩又好唔開心<絕望;<
之後睇電視睇到佢玩完為止...:<
點知9點幾先俾我/____\!!
post番d相先;>
嘻嘻..紅心啦=P
HEHE..入到醫生間房啦;>
Sor.係咁多乍;<...下次再post多d啦=)
cOmMeNt,plz~=)
10:03
今日哩又係咁悶-0-
沈晚睇完哈利波特鳳凰會的密令..
琴晚就玩GBA玩到2點..
今朝早又係睇個2套電視...
than訓一陣就溫maths=)
俾呀ma發現我打qooza=P
post番我用金手指整出黎既別墅=)
呢度係城市入面既別墅=)
呢度係海灘既別墅=)
最後就係後山既別墅=)
hehe..係咁好勁呢...@@
我有4個屋企呀~!~_~
但係我都覺得呢度冇物用咁=0=
不過如果太夜可以係個到度過嫁=P
係咁多先..下次再post..
02:19