| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 19 日 星期日  |
| 2009-7-19 |
分類: 未分類 |
今日朝早哩就有d節目啦...
睇完電視就重頭溫maths..
之後就梗係訓覺-0-
每日溫完書都想玩下電腦.
點知俾家姐搶先....-0-
家姐而+係咁睇'尋秦記'...
其實都幾好睇..之前播左..
睇完佢玩keep on睇tv..
今日姨媽俾野我地...
媽咪用西餅卷買西餅俾我地食.
搞錯...1日都係得2餐...-0-
我地成隻餓鬼咁..唉~苦-,-
家姐玩到而+先俾我...
沈日玩牧場哩就影左相=)
買左廚房..有埋調味料.=)
有精靈幫我做野=)
紫色心乍-/\-'
日日送牛奶俾佢..藍心乍..
好啦..下次再post..=)
cOmMeNt,plz~=)
10:06
|
2009 年 7 月 18 日 星期六  |
| 2009-7-18 |
分類: 未分類 |
今日哩就真係超悶啦-,-
朝早溫書溫到下晝...
than陪呀哥出去買書...
d野原來係鬼死咁重...-,-
之後番黎又諗緊我d書...
有冇得賣出去呢-,-?
呀媽又要我賣哂出去..
點搵呀?上網搵呀-,-?
唉~唔知點算好呀..
8月就番去潮州啦...
你叫我咁快去搵邊個買?
算....順其自然啦....
沈日家姐玩得太耐...
冇野post呀~~~_~
要睇睇番上次個d啦=)
cOmMeNt,plz~=)
03:40 |
« | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | ... | 236 | »
|