2009-6-30
沈日其實都冇物野做.
之後知道聽日要同姨媽飲茶;>
個日冇溫到書就玩電腦;<
又上唔到網喎.唔可以話上唔到.
而係上到不過係慢到抽根-3-''
原來聽哥個師傅講呢...
成幢樓好多人到話太慢.
話係個個唔知咩野出左問題.
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
2009-7-1
終於到到7月1日啦.
今日去同姨媽佢地飲茶.
o...遲左3個字tim-0-''
之後個到有好多人=)
woo....貴賓房黎嫁0o0';
見到1個女既.3個男既.
好細個哥個男仔勁得意.
成日係到炸矯喎-3-頂佢唔順.
我覺得佢勁似電視節目個希希.
除左肥瘦既問題啦xD=)
裡面d野食好好味;>
但係叫得太多.食到肚痛-3-;;
食完去左陪媽咪買菜啦=)
我地3兄妹熱到抽根-3-
媽咪仲係到計續買野喎-3-''
番到屋企我即該飲野訓覺.
到到而+家姐先俾我陰公-3-;;
cOmMeNt,plz;>
11:49
|