*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*
小息我自己又係到諗野=(
*我會唔會再有朋友?
*我會唔會冇哂d朋友?
*我可唔可以唔好咁唔開心?
*點先至可以令到我多d朋友?
我知我咁樣諗係好傻~~~~~
但係我個腦成日都會有呢d問題.傻婆- -
其實之前我係1a班女仔最多野講個個.
但係我而+小左講野=)
我好想變成1a班女仔最安靜個個=)
但係我知我可能做唔到=(-3-
完左小息見到公佢地.同佢地番番課室=)
*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*
兩堂science kc又派左paper俾我地做.
我覺得我終於係科學有1樣野叻-填詞語=)
之後我諗我十條得4條岩.
而而+我就有7條岩=)
差唔多完個陣我唔小心整跌黑蚊蚊部電話.
對唔住=(我真係唔係有心=(
我知我衰.我'輪'盡=(好唔應該=(
真係好對唔住=(!
我唔係想你原諒我=(呢次真係意外黎=(
*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*
lunch自己一個食=((因為我衰!)
食完上去咁早.我諗baby仲未番=)
之後同yiyi佢地玩.龜頭入女廁@@
有一樣野好搞笑-,-佢話佢自己上面有廿幾?
我話我得5乍?點先可以大d?
佢話打呀dick既屎忽.可以增多廿幾?
我咪話如果你打佢.你咪邊4廿幾?xD
之後同佢玩打手.打左一下已經紅左-,-咩人黎?
and than落雨.仲越落越大=(
呀choi俾人拖左去淋雨.依依都係xD
呀choi淋濕個頭原來係咁樣衰-,-
之後搵sears佢又未番.舅父番左.
我叫舅父去淋雨-,-佢真係淋.好聽話-3-
之後舅父俾人拖左去淋雨.
俾人見到佢著咩低低-3-陰公.
呀choi同舅父問我借tissue.sorry!我冇-3-
原來舅父同呀dick一樣濕左頭都好樣- -
我叫佢整番平=)冇咁樣衰xD
搵完sears俾我見到殘酷既事-/\-''
林丙him拖我爺爺去淋雨!博打呀!\__/''
搵完sears就打鐘.番番去.
*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*
兩堂英文堂都唔係太開心.
去完toilet譚永坐左我個位.
冇計啦~唯有坐彥仔ga離-3-
彥仔玩手機-3-好好玩咁b0r- -
佢玩完之後唔知做咩黑蚊蚊罵佢.
之後佢好似就黎cry咁-,-
佢訓左之後譚永整跌我書包.d野仲倒哂出黎tim-,-
我本來唔洗佢拾.但係諗下佢都應該做哂d野.
我叫佢恩間拾番.但係冇拾-3-
彥仔醒左之後同我玩打手.汗堡包.同黑白(唔係配)
中文堂呢....默書得88/100.差.
平時90-100.而+差左呀點算-3-ma咪罵了.
*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*
放學幫kc貼number=)
本來同黑蚊蚊&婆婆溫書既.
但係婆婆話佢唔留得低喎.
我上番去等sears啦~好耐- -
貪玩就去幫姨姨手掃地.好有清潔呀sum既風範* *''
sears放左之後佢話要番屋企.唔陪得.
and than我就去搵其他人.
lemon同miss chan講我係不明物體.
miss chan走個陣我同佢傾計=)
佢叫我比心機讀書.好似家姐咁.70幾名變10幾名=)
不過我話我冇可能.最多入到精英班.
chu非我溫到真係好勤力=)
我話lemon話我係外人b0r.佢話入左去咪唔係囉.
我覺得miss chan好好人=)好like佢tim><
見到舅父件clothes俾舅母佢地畫到花哂~陰公-3-
舅母幫佢mau clothes.我幫佢mau手.講多謝呀^^
搵唔到唯有番屋企=)同佢地say bye就走.
係門口舅父同番我say hi.woo.. ! @@''
番到屋企溫中文...溫下溫下又訓著..
*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*
2009-6-10
由沈日到今日我訓左16個鐘.強!@@
起身就溫中文=)之後開電腦=)
ps:呢段野關於我諗d野=):
我成日諗我係咪需要朋友?
呢種關係係咪會俾我快樂?
朋友總有一日會變成仇人?
我希望自己有一個緊張我既朋友.
我痛恨一d扮同我fd既朋友.
我唔想為左朋友而失魂落魄.
扮到我fd既人唔該你唔好扮哂野=(
如果有緊張我既朋友.我會好開心=)
我覺得我其實已經唔錯嫁啦=)
我有一班錫我既屋企人同朋友=)
我而+同你地講d野=)
*1a黑蚊蚊(媽咪)講多句對唔住.冇心的=(多謝你陪我傾計.玩=)
*1a彥仔(細佬)多謝你成日陪我玩=)
*1a唐銘銘(公公)多謝你成日陪我傾計.傾訴)
*1b葉puipui(婆婆)多謝你成日陪我打排球.傾計.玩=)
*1c腳趾尾(好朋友)多謝你成日支持我=)
*1e sears(baby)多謝你陪我傾計=)安慰我=)
*1e dick(大佬)多謝你之前陪我打排球.msn同我傾計=)
*1e mark(哥哥)多謝你肯聽到傾訴=)
*1e harry(爺爺)多謝你帶左好多歡笑俾我=)
*1e升(朋1)多謝你咁搞笑.俾我歡樂=)
*1e huching(baby)多謝你俾歡樂我=)
*1e emily(honey)多謝你俾歡樂我=)
*1e issac(舅父)多謝你msn陪我傾計.聽我話=)
*1e heiki(舅母)多謝你成日同我hi.同我住得咁近=)
08:57