白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
小敏 (CSMCheung)
尾=)
原子彈=]
koontoi=]
tung:)
霖=]
miyuko=]
錡錡=]
hei=]
好人難做/俊師兄 (wilsonlee007)
sin:)
VC=)
Nickol=)
冰=)
十蚊飯 (WingWingForever)
belle=)
huiyingbaby=)
薛熊=]
suki=]
cto=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 122
累積人氣: 58293
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 10 日  星期三   晴天


2009-6-9&10 分類: 未分類

打d野冇哂~_~再打過.

2009-6-9

今日我番到去同蔚蔚&腳趾尾上去

上到去畫黑板再去toilet<習慣黎嫁xD

番去再出番黎見到choi.

俾糖佢食順便叫佢幫我俾舅父.手信黎嫁=)

點知choi俾左lemon.

舅父俾左洋蔥頭=(

而洋蔥頭就dum左落rubbish bin=(

不如俾番我仲好.勁衰\___/!

算=)我大人有大量唔搵你地算帳=)

你地一個係我大佬.一個係我舅父黎嫁ma=)

完左之後就番番入課室上堂啦=)

*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*

CPL堂好耐呀sir都冇黎.而且俾alice玩=(

佢用塗果液塗我個水樽同埋隻手T__T

之後又dum我d野落地~發脾氣啦~_~

賢仔見到之後就話佢係豬la.好衰嫁姐!

呀sir黎左之後佢又係到玩我啦=(

maths堂呀sir又派paper俾我地做啦~3~

到到IH堂有老師黎睇堂~_~怕

*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*

小息我自己又係到諗野=(

*我會唔會再有朋友?

*我會唔會冇哂d朋友?

*我可唔可以唔好咁唔開心?

*點先至可以令到我多d朋友?

我知我咁樣諗係好傻~~~~~

但係我個腦成日都會有呢d問題.傻婆- -

其實之前我係1a班女仔最多野講個個.

但係我而+小左講野=)

我好想變成1a班女仔最安靜個個=)

但係我知我可能做唔到=(-3-

完左小息見到公佢地.同佢地番番課室=)

*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*

兩堂science kc又派左paper俾我地做.

我覺得我終於係科學有1樣野叻-填詞語=)

之後我諗我十條得4條岩.

而而+我就有7條岩=)

差唔多完個陣我唔小心整跌黑蚊蚊部電話.

對唔住=(我真係唔係有心=(

我知我衰.我'輪'盡=(好唔應該=(

真係好對唔住=(!

我唔係想你原諒我=(呢次真係意外黎=(

*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*

lunch自己一個食=((因為我衰!)

食完上去咁早.我諗baby仲未番=)

之後同yiyi佢地玩.龜頭入女廁@@

有一樣野好搞笑-,-佢話佢自己上面有廿幾?

我話我得5乍?點先可以大d?

佢話打呀dick既屎忽.可以增多廿幾?

我咪話如果你打佢.你咪邊4廿幾?xD

之後同佢玩打手.打左一下已經紅左-,-咩人黎?

and than落雨.仲越落越大=(

呀choi俾人拖左去淋雨.依依都係xD

呀choi淋濕個頭原來係咁樣衰-,-

之後搵sears佢又未番.舅父番左.

我叫舅父去淋雨-,-佢真係淋.好聽話-3-

之後舅父俾人拖左去淋雨.

俾人見到佢著咩低低-3-陰公.

呀choi同舅父問我借tissue.sorry!我冇-3-

原來舅父同呀dick一樣濕左頭都好樣- -

我叫佢整番平=)冇咁樣衰xD

搵完sears俾我見到殘酷既事-/\-''

林丙him拖我爺爺去淋雨!博打呀!\__/''

搵完sears就打鐘.番番去.

*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*

兩堂英文堂都唔係太開心.

去完toilet譚永坐左我個位.

冇計啦~唯有坐彥仔ga離-3-

彥仔玩手機-3-好好玩咁b0r- -

佢玩完之後唔知做咩黑蚊蚊罵佢.

之後佢好似就黎cry咁-,-

佢訓左之後譚永整跌我書包.d野仲倒哂出黎tim-,-

我本來唔洗佢拾.但係諗下佢都應該做哂d野.

我叫佢恩間拾番.但係冇拾-3-

彥仔醒左之後同我玩打手.汗堡包.同黑白(唔係配)

中文堂呢....默書得88/100.差.

平時90-100.而+差左呀點算-3-ma咪罵了.

*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*

放學幫kc貼number=)

本來同黑蚊蚊&婆婆溫書既.

但係婆婆話佢唔留得低喎.

我上番去等sears啦~好耐- -

貪玩就去幫姨姨手掃地.好有清潔呀sum既風範* *''

sears放左之後佢話要番屋企.唔陪得.

and than我就去搵其他人.

lemon同miss chan講我係不明物體.

miss chan走個陣我同佢傾計=)

佢叫我比心機讀書.好似家姐咁.70幾名變10幾名=)

不過我話我冇可能.最多入到精英班.

chu非我溫到真係好勤力=)

我話lemon話我係外人b0r.佢話入左去咪唔係囉.

我覺得miss chan好好人=)好like佢tim><

見到舅父件clothes俾舅母佢地畫到花哂~陰公-3-

舅母幫佢mau clothes.我幫佢mau手.講多謝呀^^

搵唔到唯有番屋企=)同佢地say bye就走.

係門口舅父同番我say hi.woo.. ! @@''

番到屋企溫中文...溫下溫下又訓著..

*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*

2009-6-10

由沈日到今日我訓左16個鐘.強!@@

起身就溫中文=)之後開電腦=)

ps:呢段野關於我諗d野=):

我成日諗我係咪需要朋友?

呢種關係係咪會俾我快樂?

朋友總有一日會變成仇人?

我希望自己有一個緊張我既朋友.

我痛恨一d扮同我fd既朋友.

我唔想為左朋友而失魂落魄.

扮到我fd既人唔該你唔好扮哂野=(

如果有緊張我既朋友.我會好開心=)

我覺得我其實已經唔錯嫁啦=)

我有一班錫我既屋企人同朋友=)

我而+同你地講d野=)

*1a黑蚊蚊(媽咪)講多句對唔住.冇心的=(多謝你陪我傾計.玩=)

*1a彥仔(細佬)多謝你成日陪我玩=)

*1a唐銘銘(公公)多謝你成日陪我傾計.傾訴)

*1b葉puipui(婆婆)多謝你成日陪我打排球.傾計.玩=)

*1c腳趾尾(好朋友)多謝你成日支持我=)

*1e sears(baby)多謝你陪我傾計=)安慰我=)

*1e dick(大佬)多謝你之前陪我打排球.msn同我傾計=)

*1e mark(哥哥)多謝你肯聽到傾訴=)

*1e harry(爺爺)多謝你帶左好多歡笑俾我=)

*1e升(朋1)多謝你咁搞笑.俾我歡樂=)

*1e huching(baby)多謝你俾歡樂我=)

*1e emily(honey)多謝你俾歡樂我=)

*1e issac(舅父)多謝你msn陪我傾計.聽我話=)

*1e heiki(舅母)多謝你成日同我hi.同我住得咁近=)

08:57

 

2009 年 6 月 8 日  星期一   晴天


2009-6-8 分類: 未分類

今日番到去同蔚蔚上去先=)

上到去係到畫野之後去toilet

先到舅父=)好呆呀-/\-'''

等極黑蚊蚊同婆婆都冇黎-/\-''

最尾到到打鐘先至黎=/\-''

佢地話係下面傾計喎....

這樣算是忽略了我嗎?xD

maths堂派卷做=)

我同黑蚊蚊佢地做完係到傾計

傾左好多既野=)我好膠-/\-'

我串黑蚊蚊xDalice話我好直接xD

之後佢嬲起上黎打我.我打佢.

我想講:liu交打呀?lang妹\__/!

之後曾sir見到-3-講左我地個名- -

中文堂好似係作文=)好快做完.=)

到到IH堂lau西西又冇番.好耶~

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]

小息又去左join人=)

黑蚊蚊去左睇某某啦xD

係小息其實我都諗左好多野=)

好多都係關於朋友=(點算?真係咁重要?

我而+心裡面正係得3個人最關心我=)

1*黑蚊蚊2*婆婆3*腳趾尾=)

但係唔知點解其他人佢地既眼神係好恐怖.

我唔知點樣形容法.好唔想咁樣=(

不過我實要堅強d!!!^__^

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]

兩堂英文堂真係俾人玩死.

俾彥仔囉個枝筆彈我啦=(

呀sir又話:鯨魚幾時噴水呀?

我話:鬼知幾時噴水-/\-''''

之後賢仔用個樽打我啦.

我同呀sir講:佢打我呀!!!

佢竟然話:低打呀!!!\____/''

我o左.唔知俾咩反應0o0''

賢仔話:哈哈.低打xD我好想小佢.-,-

唔知係咪個陣啦我俾黑蚊蚊畫手.

佢成日係到liu是豆非.alice都玩埋一份- -

佢地兩個實在太過份了\___/''''

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]

lunch同黑蚊蚊&婆婆去有益食=)

係途中俾kai明襲擊-/\-痛= ='''

又傾左好多計=)happii爽呀~

今日婆婆冇bring排球=(

食完上番去搵佢地又搵唔到=(又忽略我-,-)

之後同蔚蔚玩打手手=)好多盤都輸- -

之後choi叫我開對門啦- -

但係我知我開實會跌野.我避左-3-

佢話:ei呀!點解你避到既???

我想話:你想玩我?冇咁易.hehexD

之後我去完toilet佢又傻左.

講:喂!鯨魚!<之後就拋左個筆袋過黎.

打中左我大比.我想打番佢.太冇face- -

過多一陣同舅父玩打手手啦.

我win左^^但係佢又唔比我打.我吊- -

婆婆佢地黎左之後我又join佢地=)

完左之後又番番課室=)

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]

中史室又係咁無聊-,-唉~

HE堂我地舊野'拖'30gram?

之後要做個架車車.好恐怖.要整辣雞-,-

完左之後就放學啦=)

同黑蚊蚊佢地去溫書=);;;

先係canteen溫中史.佢地出左去買野.

番黎黑蚊蚊俾班八婆激親.激動左起黎.

捯'射左杯野.我本中史書呀~__~

溫完之後去左自修室溫.撞到yiyi佢地=)

同佢地一齊溫書- -笑死- -xD

佢地走左之後婆婆幫黑蚊蚊補中史.

我自己係到溫IH....佢地又忽略左我-,-

婆婆走左之後我同黑蚊蚊溫左陣.

黑蚊蚊話佢出去買奶瓶同埋去toilet喎.

我就係自修室狂背中史xD真係乖- -

佢番左黎之後我地傾左陣計同去商場.

係toilet影左1張相=)好kai.我肥肥地.佢瘦瘦地- -

好樣衰呀我地><

影完相就番番屋企啦=)

11:17