我終於番黎香港啦=)
去深圳正係去左4日.
7月9號個日同人買書.
唉~俾佢呃左TIM/__\
d書番到去睇真d....
原來都ok舊-_____-[
不過都有幾本新-3-'''
又話幫我刷乾淨哂?!
有大把未刷呀大佬-3-
算係我第一次經驗-/\-''
講番呢幾日d事啦=)
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
2009-7-9(下午)
賣完書洗埋頭就番去深圳.
又要塔巴士.火車到羅湖.
之後叔叔佢地用車送我地去個到.
omg...差唔多成1個鐘...想嘔..
個到係做桌球同飲料生意.
呀.仲有兵兵波呀=)
去到個到有d鑑介-__-''
家姐同媽ma去過1次啦=(
而我....新黎可能會比較緊張..xD
個日又有會客室!?(好似係-_-)
裡面有間房俾我地3個訓-3-
係個到見到同我同年同月同日生既細佬=)
雖然我地一樣.但我已經中2啦=)
而且我又高過佢=)hehe''
個到有好多人=)仲有3個工人tim
唔係個d'飛'庸..而係年青女,男仔=)
係個到打理桌球生意..
2個女仔成日屈住我-3-有d驚驚地0o0''
呢日有去行街街=)
買左好多野先得幾十蚊-3-平到驚;;
我係深圳好夜先訓嫁-3-
呢日我諗我1點幾先訓...
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
2009-7-10
呢日又係咁過=)
同個個細佬叫咩'蕃薯'打桌球.
之後就二姨去打兵兵波=)
雖然佢年紀係大過我;>
但係佢打兵兵波都同我差唔多.
而同'蕃薯'打桌球..佢好勁.
年紀輕輕...打桌球打得咁鬼勁-3-
個到只係得2餐=(
因為朝早訓到11點幾到先食野.
之後夜晚再食多一餐...
好彩出左去....買野食=)
哩日又係咁過啦-____-''
哩日好似係2點幾先至訓-3-'''
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
2009-7-11
今日11點幾先至起身=)
唉~塊面唔知做物生豆豆-3-
唔通我食得太多spicy野0o0'''
下晝同表姐佢地出去商場=)
佢地話叫我去整掉塊面d'物'喎..
去到個到真係有d鑑介-_____-''
話咩塊面好白-3-但好多豆呢.
唔知係咪有茶野..有小小豆姐.
訓係個到唔知俾佢做物....
有d痛痛地咁-3-'''
俾佢整完仲太粒tim-3-'''
不過要過唔知幾日先冇-3-
買左野番去食-/\-omg.唔好味既.
個日夜晚成3點先至訓...
因為我呀哥佢叫左細佬出去買野食.
哇哇!難食到嘔...-_______-''
家姐去廚房到夾下d野食啦...
見到表姐同3個工人食緊野.
我叫表姐幫我食啦=).......
之後佢只係幫我食左1舊-3-''
食完就訓覺lu-0-''
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
2009-7-12
今日呢...冇咩野做....
朝早食完早餐就玩電話...
唔知點解細佬同蕃薯好鐘意玩電話d game
我手機又冇物game俾佢地玩喎-3-
搞到佢地要爭住家姐個部黎玩-/\-''
而個個死蕃薯成日踢人=(
同佢打桌球同兵兵波真係慘.
打桌球佢打左又唔認..
話咩:都未打到~~懶係野\__/!
而打兵兵波又要人地執波喎...
話咩:個波你打嫁~~扮哂野.
仲有輸左都唔認.係到yeah-3-''
之後佢成日又係到cry.想死-3-
而我細佬就成日打小頭報告.
搞到蕃薯老豆成日罵佢=(
我係個到蕃薯叫我做細姨.
haha@@我做人呀姨啦=)
其實出到去冇物野食....
睇落d野又好似好難食咁...
表姐係個到煮野食先至樣樣好味=)
個日夜晚同蕃薯&細佬&二姨
&媽咪&家姐出去食野....
去到一個攤當食野..樣樣都好spicy..
之後細佬叫左一道烤'九'菜...
俾二姨係咁罵...因為好熱氣-3-''
我食左一半俾左蕃薯食=)
蕃薯超勁!!!一個日食左1加半串.
一串起碼有10條細既-3-''''
食完番到去又睇下電視咁啦=)
可惜既係個到冇明珠台....
冇得睇harry potter呀/____\!!!
雖然係第2集..但係我唔記得lu..
下晝我同媽咪&家姐&細佬&蕃薯
出左去周圍行下街啦=)
行到半路見到有人買薄餅啦=)
超平..2蚊有好多舊0o0''
行多一陣又見到間m記=)
係個到唔係同香港幾似既.
唔係叫m記...同埋野食有d變.
媽咪同家姐叫左一隻烤全雞.
我&蕃薯&細佬叫左一個8蚊既包.
開心=)好大個包.而且落足料.
食完行多一陣就番去啦...
番到去先得個6點幾-_____-''
媽咪話8:30另多一個表哥番黎.
個陣我地就帶佢出去食野=)
8點30幾分我沖完涼佢都未黎.
當我未沖完.蕃薯吹我快d...
我等埋佢沖先涼就番房吹乾個頭.
到到差唔多表哥黎左話出去食野=)
去左一間店食粥.....超yummy//
但係個日好多蚊3.3omg!!
仲有突然有隻狗黎左...驚驚地...
呀哥同蕃薯有勇但係冇智xD
食完番去差唔多1點幾先訓
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
2009-7-13
今日媽咪話下晝就要番去-/\-''
食完野又同表姐&家姐&蕃薯出去...
家姐同蕃薯走左之後我同表姐買菜..
我囉哩樣又個樣...好大力咁b0r@@!!
之後表姐買左1蚊既珍珠奶茶俾我..平.
珍珠好食..而味道似乎淡左d...
番到去過多一陣就差唔多食飯=)
食完飯哩我自己就去打桌球=)
之後蕃薯就同左我比賽...
因為佢扮哂野話自己未打...
所以呢場比賽我輸了T__T'
我打個陣家姐坐係一架車到..kai-0-
不過細佬玩得kai d.家姐癲dxD
(其實冇我講到咁嚴重既@@)
我打桌球進步左呀0o0
10球都有6球入呀=)(自己玩呀)
之後有多一個工人我唔識..
而+好1似有4個工人係到=)
而有個工人佢黎左同我傾計=)
好開心..臨走仲可以識多2個人.
打完就去左睇電視=)
有'放羊的星星'haha.睇過再睇.
睇完就去左沖涼涼啦=)
食完就差唔多出發番去香港啦.
但係又搵唔到一架車可以車我地.
最尾真係俾舅父搵到一架...
唉~好唔捨得呀T___T'''
架車係紅色...好得意=)
車到好耐先至到羅湖=(
去toilet途中有個師奶罵人.
我聽到3次:你實在太過份了!
但係d人都唔理到佢....唉~
蕃薯都同我地一齊...
但係臨走都冇物理我地-3-
我諗佢地唔想咁hurt掛..
塔完火車又要塔巴士-3-'''
番到去屋企呀哥仲玩緊電腦..
我已經累到要訓覺啦-/\-''''
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
2009-7-14
今日訓到12點幾起身睇大唐雙龍傳.
than因為太眼訓..所以訓左覺.
訓到2點幾先知道原來我係發燒..
食左藥仲有起身睇書....
到到下晝我睇電視=)
之後去睇家姐玩電腦...
佢睇個個係'尋秦記'(物有睇過咩?-_-)
過多一陣煮面食....唔飽-3-
家姐玩完就到我啦=)
完!cOmMeNt,plz~
12:33
|