白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
十蚊飯 (WingWingForever)
mandy=]
suki=]
呀miu=)
jenny=]
琪=]
康=]
celia=)
錡錡=]
澄=)
gloria=)
冰=)
Kitty=)
yan喬=)
kayhoi=)
呀欣=]
貞子:)
koontoi=]
eric=)
kathy=]
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 89
累積人氣: 58400
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 14 日  星期二   晴天


2009-7-9至14 分類: 未分類

我終於番黎香港啦=)

去深圳正係去左4日.

7月9號個日同人買書.

唉~俾佢呃左TIM/__\

d書番到去睇真d....

原來都ok舊-_____-[

不過都有幾本新-3-'''

又話幫我刷乾淨哂?!

有大把未刷呀大佬-3-

算係我第一次經驗-/\-''

講番呢幾日d事啦=)

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*

2009-7-9(下午)

賣完書洗埋頭就番去深圳.

又要塔巴士.火車到羅湖.

之後叔叔佢地用車送我地去個到.

omg...差唔多成1個鐘...想嘔..

個到係做桌球同飲料生意.

呀.仲有兵兵波呀=)

去到個到有d鑑介-__-''

家姐同媽ma去過1次啦=(

而我....新黎可能會比較緊張..xD

個日又有會客室!?(好似係-_-)

裡面有間房俾我地3個訓-3-

係個到見到同我同年同月同日生既細佬=)

雖然我地一樣.但我已經中2啦=)

而且我又高過佢=)hehe''

個到有好多人=)仲有3個工人tim

唔係個d'飛'庸..而係年青女,男仔=)

係個到打理桌球生意..

2個女仔成日屈住我-3-有d驚驚地0o0''

呢日有去行街街=)

買左好多野先得幾十蚊-3-平到驚;;

我係深圳好夜先訓嫁-3-

呢日我諗我1點幾先訓...

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*

2009-7-10

呢日又係咁過=)

同個個細佬叫咩'蕃薯'打桌球.

之後就二姨去打兵兵波=)

雖然佢年紀係大過我;>

但係佢打兵兵波都同我差唔多.

而同'蕃薯'打桌球..佢好勁.

年紀輕輕...打桌球打得咁鬼勁-3-

個到只係得2餐=(

因為朝早訓到11點幾到先食野.

之後夜晚再食多一餐...

好彩出左去....買野食=)

哩日又係咁過啦-____-''

哩日好似係2點幾先至訓-3-'''

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*

2009-7-11

今日11點幾先至起身=)

唉~塊面唔知做物生豆豆-3-

唔通我食得太多spicy野0o0'''

下晝同表姐佢地出去商場=)

佢地話叫我去整掉塊面d'物'喎..

去到個到真係有d鑑介-_____-''

話咩塊面好白-3-但好多豆呢.

唔知係咪有茶野..有小小豆姐.

訓係個到唔知俾佢做物....

有d痛痛地咁-3-'''

俾佢整完仲太粒tim-3-'''

不過要過唔知幾日先冇-3-

買左野番去食-/\-omg.唔好味既.

個日夜晚成3點先至訓...

因為我呀哥佢叫左細佬出去買野食.

哇哇!難食到嘔...-_______-''

家姐去廚房到夾下d野食啦...

見到表姐同3個工人食緊野.

我叫表姐幫我食啦=).......

之後佢只係幫我食左1舊-3-''

食完就訓覺lu-0-''

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*

2009-7-12

今日呢...冇咩野做....

朝早食完早餐就玩電話...

唔知點解細佬同蕃薯好鐘意玩電話d game

我手機又冇物game俾佢地玩喎-3-

搞到佢地要爭住家姐個部黎玩-/\-''

而個個死蕃薯成日踢人=(

同佢打桌球同兵兵波真係慘.

打桌球佢打左又唔認..

話咩:都未打到~~懶係野\__/!

而打兵兵波又要人地執波喎...

話咩:個波你打嫁~~扮哂野.

仲有輸左都唔認.係到yeah-3-''

之後佢成日又係到cry.想死-3-

而我細佬就成日打小頭報告.

搞到蕃薯老豆成日罵佢=(

我係個到蕃薯叫我做細姨.

haha@@我做人呀姨啦=)

其實出到去冇物野食....

睇落d野又好似好難食咁...

表姐係個到煮野食先至樣樣好味=)

個日夜晚同蕃薯&細佬&二姨

&媽咪&家姐出去食野....

去到一個攤當食野..樣樣都好spicy..

之後細佬叫左一道烤'九'菜...

俾二姨係咁罵...因為好熱氣-3-''

我食左一半俾左蕃薯食=)

蕃薯超勁!!!一個日食左1加半串.

一串起碼有10條細既-3-''''

食完番到去又睇下電視咁啦=)

可惜既係個到冇明珠台....

冇得睇harry potter呀/____\!!!

雖然係第2集..但係我唔記得lu..

下晝我同媽咪&家姐&細佬&蕃薯

出左去周圍行下街啦=)

行到半路見到有人買薄餅啦=)

超平..2蚊有好多舊0o0''

行多一陣又見到間m記=)

係個到唔係同香港幾似既.

唔係叫m記...同埋野食有d變.

媽咪同家姐叫左一隻烤全雞.

我&蕃薯&細佬叫左一個8蚊既包.

開心=)好大個包.而且落足料.

食完行多一陣就番去啦...

番到去先得個6點幾-_____-''

媽咪話8:30另多一個表哥番黎.

個陣我地就帶佢出去食野=)

8點30幾分我沖完涼佢都未黎.

當我未沖完.蕃薯吹我快d...

我等埋佢沖先涼就番房吹乾個頭.

到到差唔多表哥黎左話出去食野=)

去左一間店食粥.....超yummy//

但係個日好多蚊3.3omg!!

仲有突然有隻狗黎左...驚驚地...

呀哥同蕃薯有勇但係冇智xD

食完番去差唔多1點幾先訓

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*

2009-7-13

今日媽咪話下晝就要番去-/\-''

食完野又同表姐&家姐&蕃薯出去...

家姐同蕃薯走左之後我同表姐買菜..

我囉哩樣又個樣...好大力咁b0r@@!!

之後表姐買左1蚊既珍珠奶茶俾我..平.

珍珠好食..而味道似乎淡左d...

番到去過多一陣就差唔多食飯=)

食完飯哩我自己就去打桌球=)

之後蕃薯就同左我比賽...

因為佢扮哂野話自己未打...

所以呢場比賽我輸了T__T'

我打個陣家姐坐係一架車到..kai-0-

不過細佬玩得kai d.家姐癲dxD

(其實冇我講到咁嚴重既@@)

我打桌球進步左呀0o0

10球都有6球入呀=)(自己玩呀)

之後有多一個工人我唔識..

而+好1似有4個工人係到=)

而有個工人佢黎左同我傾計=)

好開心..臨走仲可以識多2個人.

打完就去左睇電視=)

有'放羊的星星'haha.睇過再睇.

睇完就去左沖涼涼啦=)

食完就差唔多出發番去香港啦.

但係又搵唔到一架車可以車我地.

最尾真係俾舅父搵到一架...

唉~好唔捨得呀T___T'''

架車係紅色...好得意=)

車到好耐先至到羅湖=(

去toilet途中有個師奶罵人.

我聽到3次:你實在太過份了!

但係d人都唔理到佢....唉~

蕃薯都同我地一齊...

但係臨走都冇物理我地-3-

我諗佢地唔想咁hurt掛..

塔完火車又要塔巴士-3-'''

番到去屋企呀哥仲玩緊電腦..

我已經累到要訓覺啦-/\-''''

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*

2009-7-14

今日訓到12點幾起身睇大唐雙龍傳.

than因為太眼訓..所以訓左覺.

訓到2點幾先知道原來我係發燒..

食左藥仲有起身睇書....

到到下晝我睇電視=)

之後去睇家姐玩電腦...

佢睇個個係'尋秦記'(物有睇過咩?-_-)

過多一陣煮面食....唔飽-3-

家姐玩完就到我啦=)

完!cOmMeNt,plz~

12:33

2009 年 7 月 9 日  星期四   晴天


2009-7-9 分類: 未分類

今日哩就冇野做啦=(

可以話同平時既一個字:悶!

而開心既係聽日終於番大陸.

好似話係下晝喎-____-''

上晝哩我就要去囉書單.

買埋d書就可以放低包袱啦=)

都唔知係深''振''會唔會有得打qooza?

個度我諗實有電腦既=)

今日係我玩牧場物語既最後一日.

恩間玩牧場物語可能玩到1點幾.

而且我聽日一定唔可以遲番~_~

係咁啦=)我實會打qooza...

但係唔知幾時打呢0__0''?

cOmMeNt,plz~=)

11:52