沈日朝早其實冇物好做.
番到去都正係一個英文字:hea@@
同黑蚊蚊道別左之後就走左.
咁岩去toilet個陣又見到CHOI
問左佢幾時出細嫁.
佢就話:8月.我咪話:有人話4月既.
唉~講笑乍ma.(證實左係8月.)
咁姐係佢細過我喎@__@hehe
完左之後就番番去啦~悶-/\-
maths堂都ok專心既.....-___-'''
L堂黑蚊蚊突然又肚痛/___\
我就陪左佢去toilet同醫療室.
但係醫療室又冇開.-/\-
老師話lunch12:45分要上圖書館.
話咩閱讀分享會喎@@實好悶.
我問公:你要去銀樂隊呀又.慘呀~
佢話:係呀.好唔想去呀...<登佢陰公.
IH堂老師冇番呀!成班係到叫!!
我就出位去第2到.佢冇罵^^'''
小息又出去join人啦.....
去完toilet番黎見到公.同佢講哂d野.
佢個表情好陰公呀!心痛-0o0xD
第1堂英文堂調左做中文堂.
第2堂英文堂調左做數學堂.
lunch諗起原來冇bring$/__\
問余丁丁借$.....唔該哂=)*
排緊隊呀哥話問我有冇$食.
我話冇.佢就俾左20蚊我啦.
食完見到雨毛球場冇位.
黑蚊蚊又唔打.問佢借左波.
佢好嬲咁講:唔好借俾人呀!!!
我話:知啦.我唔會嫁啦.
塔9上到去圖書館.悶-o-
完左lunch又要上堂.............
music堂要drama呀~~~happii
而且仲好緊張呢=)
我係旁白.好驚會講錯野.
我地篇野係白雪公主改編.
勁搞gag呀-/\-係咁既:
因為個女仔係非洲人.所以叫白雪公主.
舊皇后死左.皇上娶左一個牙齒好白既女人做皇后.
新皇后有塊魔鏡佢問魔鏡:邊個係呢個world牙齒最白既女人?
白雪公主大左之後.魔鏡話:佢仲白過你!!!
新皇后命令獵人殺死佢之後.囉佢地牙做證名.
殺人忍受唔到殺死呢個女仔.殺左1個有H1N1人類豬流感既人.
皇后買左一塊魔鏡.魔鏡答:佢仲係人世.仲同小矮人一齊住.
皇后扮成一個婦女.請左一個好酸既蘋果佢.
佢食左之後.因為牙肉酸痛.所以就暈左啦.
當小矮人發現佢個陣.只能哀悼咁張佢放左係一個玻璃棺中.
王子經過呢座森林.佢鐘意左佢.要求俾佢bring走.
小矮人應成左佢.王子即刻call白車.送走左白雪公主.
因為路途k區.白車登左一登.白雪公主吐左塊蘋果出黎.
王子同佢表明左愛意.仲定左婚期.
皇后以為白雪公主已經死左.但係魔鏡話新皇后比你仲更加白.
皇后因為成日食糖.又唔睇牙齒.導致牙周病.同糖尿病.
最尾就因為糖尿病.所以就死左啦.=)
.老師話好'峄'富..hehe.好勁呀!!!!
中文堂我好陰公.王老師用陰招.搞到我要罰企.
罰企個陣見到gc同choi佢地.佢地都係罰企?
企完就即該去打排球.黑蚊蚊好耐先黎=(
之後腳趾尾都黎左打呀!!!好耶=)
黑蚊蚊過左一陣要走啦...我同腳趾尾keen on打!
之後choi佢地黎左同我地打.好玩=)
走個陣見到某呀sir係到射籃球!勁丫!
之後ba斯光年又係到播歌.笑死我!!xD
番到屋企就背書.書下背下就訓左.
___________________________________________________
今日我訓到12點先起身.好驚人!
起身食野.之後就做功課啦.
做完就即該背中文.難/___\
之後就背中史~唉~更加難/__\
開電腦發覺冇左滑鼠/__\實俾人收埋左.
不過我冇所謂.做得到=)
10:34
|