白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
huitung=)
carol
`傻彤_]* (babytung105)
琪=]
nikky=]
suki=]
ypm=)
belle=)
lai kelly; (kelly159)
wing=)
eric=)
kayan=]
pauline=]
inverson:)
jackal
錦=)
薛熊=]
sin:)
oilve=)
fiona=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 86
累積人氣: 58257
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 28 日  星期四   晴天


2009-5-27(下)&28 分類: 未分類

沈日朝早其實冇物好做.

番到去都正係一個英文字:hea@@

同黑蚊蚊道別左之後就走左.

咁岩去toilet個陣又見到CHOI

問左佢幾時出細嫁.

佢就話:8月.我咪話:有人話4月既.

唉~講笑乍ma.(證實左係8月.)

咁姐係佢細過我喎@__@hehe

完左之後就番番去啦~悶-/\-

maths堂都ok專心既.....-___-'''

L堂黑蚊蚊突然又肚痛/___\

我就陪左佢去toilet同醫療室.

但係醫療室又冇開.-/\-

老師話lunch12:45分要上圖書館.

話咩閱讀分享會喎@@實好悶.

我問公:你要去銀樂隊呀又.慘呀~

佢話:係呀.好唔想去呀...<登佢陰公.

IH堂老師冇番呀!成班係到叫!!

我就出位去第2到.佢冇罵^^'''

小息又出去join人啦.....

去完toilet番黎見到公.同佢講哂d野.

佢個表情好陰公呀!心痛-0o0xD

第1堂英文堂調左做中文堂.

第2堂英文堂調左做數學堂.

lunch諗起原來冇bring$/__\

問余丁丁借$.....唔該哂=)*

排緊隊呀哥話問我有冇$食.

我話冇.佢就俾左20蚊我啦.

食完見到雨毛球場冇位.

黑蚊蚊又唔打.問佢借左波.

佢好嬲咁講:唔好借俾人呀!!!

我話:知啦.我唔會嫁啦.

塔9上到去圖書館.悶-o-

完左lunch又要上堂.............

music堂要drama呀~~~happii

而且仲好緊張呢=)

我係旁白.好驚會講錯野.

我地篇野係白雪公主改編.

勁搞gag呀-/\-係咁既:

因為個女仔係非洲人.所以叫白雪公主.

舊皇后死左.皇上娶左一個牙齒好白既女人做皇后.

新皇后有塊魔鏡佢問魔鏡:邊個係呢個world牙齒最白既女人?

白雪公主大左之後.魔鏡話:佢仲白過你!!!

新皇后命令獵人殺死佢之後.囉佢地牙做證名.

殺人忍受唔到殺死呢個女仔.殺左1個有H1N1人類豬流感既人.

皇后買左一塊魔鏡.魔鏡答:佢仲係人世.仲同小矮人一齊住.

皇后扮成一個婦女.請左一個好酸既蘋果佢.

佢食左之後.因為牙肉酸痛.所以就暈左啦.

當小矮人發現佢個陣.只能哀悼咁張佢放左係一個玻璃棺中.

王子經過呢座森林.佢鐘意左佢.要求俾佢bring走.

小矮人應成左佢.王子即刻call白車.送走左白雪公主.

因為路途k區.白車登左一登.白雪公主吐左塊蘋果出黎.

王子同佢表明左愛意.仲定左婚期.

皇后以為白雪公主已經死左.但係魔鏡話新皇后比你仲更加白.

皇后因為成日食糖.又唔睇牙齒.導致牙周病.同糖尿病.

最尾就因為糖尿病.所以就死左啦.=)

.老師話好'峄'富..hehe.好勁呀!!!!

中文堂我好陰公.王老師用陰招.搞到我要罰企.

罰企個陣見到gc同choi佢地.佢地都係罰企?

企完就即該去打排球.黑蚊蚊好耐先黎=(

之後腳趾尾都黎左打呀!!!好耶=)

黑蚊蚊過左一陣要走啦...我同腳趾尾keen on打!

之後choi佢地黎左同我地打.好玩=)

走個陣見到某呀sir係到射籃球!勁丫!

之後ba斯光年又係到播歌.笑死我!!xD

番到屋企就背書.書下背下就訓左.

___________________________________________________

今日我訓到12點先起身.好驚人!

起身食野.之後就做功課啦.

做完就即該背中文.難/___\

之後就背中史~唉~更加難/__\

開電腦發覺冇左滑鼠/__\實俾人收埋左.

不過我冇所謂.做得到=)

10:34

2009 年 5 月 27 日  星期三   晴天


2009-5-27(上) 分類: 未分類

而+係'零神'.所以係新既一日.

打番今日先啦..

番到去就同蔚蔚上番去.

係近樓梯口個到見到issac.

點算.佢書包隻鴨仔真係好得意-0-

黑蚊蚊黎左之後我地就去join人啦.

當黑蚊蚊同cto去toilet個陣.

我又同時見到呀哥.

我就同佢講:CHOIXX!*(佢:咩呀?)

我咪話:都係冇野啦.......

佢o左.平時你都係咁玩我啦.xD

完左之後就要上堂啦.

中文要口頭匯報.老師話我唔錯.

小息又去左hea..悶/__\

art堂本來想bring排球落去..

但係林西西又唔比/____\

lunch食完即該去打波.

妖!霸咩人地個場呀???

今次打波真係好開心.

今次成場係到song笑-___-'''

完左lunch上番去就要上堂

好耶~劉西西冇番.....

成堂同賢.彥.公公.蕭蕭.七海玩漢堡包

又係到song笑-___-''

之後玩誠實與大膽.好激!

抽中左我啦.我試左玩大膽.

旁邊d人好大力.佢地叫我俾佢地打.

周xx好奸- -dum我d骨-/\-

but正係得小小痛.leo話我傻既.咁都唔痛.

玩完就到陳送送堂.好high.

到到S堂KC又唔得閒.棒!!

我覺得呢3堂都好好玩^__^

放學去左打排球~hehe.好玩.

玩到4點幾又唔玩.去左第2到.

走個陣又見到呀哥.好呆呀個樣-/\-

我地同佢真係有緣呀^_______^

黑蚊蚊今日唔開心.囉左呀哥黎出氣.

我狂咁講sorry-/\-你害得我好慘-/\-hehe

番到屋企係個張床到背書.

背下背下又訓著左/____\

訓完覺又夜左- -背多小小書.

沖完涼家姐就俾左我地.

死!俾呀ma罵了><係咁多啦!

12:38