| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 21 日 星期四  |
| 2009-5-21 |
分類: 未分類 |
話番完左MMLC做D物啦..
最尾個堂係中文堂.....
有一個姓白既老師黎睇堂.
好想知佢係咁真係咁白啦..
點知係黑既.隻腳又傷左/__\
個個同學都咁乖=]
放學要女排....廁所冇得入..
去左同黑蚊蚊同葉倍文打波..
打下打下又有人入黎..凸~
haha.我覺得佢打波進步左.
而我打波都前進左小小啦~^^
開左又入去換番clothes啦/_\
出到黎諗住想搵呀梁華....
但係又唔係到.叫男排教練俾我去打波.
又同黑蚊蚊打啦~~攰死!!
我同佢講:恩間仲要打波嫁..攰死我啦你!!
我想問:1e點解仲未放既?
某某話咩觀禮??@____@'''唔理啦~
呀sir黎左冇幾耐就要打波啦~~~~
唉~今日特別覺得好攰.
不過都玩得幾開心既~~^___^
完左已經係6點幾啦~/___\罵死了= =
行番去個陣見到chocolate^__^
比d心機呀!!!某某!!!!取得他...!~
塔輕鐵見到好多某某都唔想見既.
唉~~~今日一定係行衰運~
番到屋企食左飯先.再做功課.
IH又有野要我地作啦!!好開心!^^
可以動下作文既神經嫁ma@@xD
岩岩睇左'謎'呀!!勁搞笑~~~
不過其實都好恐怖嫁~/____\
好唔開心/_____\
我真係好驚昆蟲呢d咁既野..
一到左夏天.唔知點解有d昆蟲飛下飛下.
我諗佢地係need光!!!
11:11
|

| 2009-5-21下午 |
分類: 未分類 |
而+係英文堂呀!!!!
呀sir俾我地去MMLC...
好開心呀!所以打左qooza先!!!!
我而+打朝早d野先...
放學之後個d野可能今晚打或者聽日.
今日我又bring波番去啦!!!
仲要囉第二d野..好攰呀/___\
係我塔輕鐵個陣我撞到can can..
原來佢都係遲左呀!!!!
我心裡面就係到諗....
:咦?咁蔚蔚而+咪係到等我地@__@'''
今日番到去起碼有d樂趣^__^hehe
我問左某某:ey!你上學期全級幾多名呀?
佢話3位數字..不過高過我喎/____\
完左之後又要上堂呀!!!!!!凸.
CPL堂做個個....-_____-''
用英文.....0勁呀呢?@_@*
MATHS堂開始專心!真係好!!
IH堂我本來想出去'頭頭'既...
但係我把烏鴉嘴又話扮痛肚.
但係點知上下上下又突然之間胃痛.
唉~真係好既唔靈醜既靈/___\
小息去左join人啦>____<
黑蚊蚊同龜殼搓包剪dup.
但係佢輸左喎...加油呀!!><
下次還佢一招勁既xD
之後我就同呀mark玩啦!!!
佢出左dup之後我出包win..
我打完佢之後佢呆左..
再搓個陣我又出包.
真係佢隻手係冇轉到..係咁俾我打^^
有一件事好笑既係........
佢win左竟然自己打自己..
haha..好cute^^講左句:唔打啦!!!
之後同hotcha玩!!可惜既係..
我同黑蚊蚊都唔夠佢斗呀!!!囧~
完左小息就係science....
kc又發脾氣啦~~~好恐怖/___\
lunch又去食canteen..
因為沈日我遲番..俾呀ma扣$/___\
食完就去打波啦~woo!!!!
但係黑蚊蚊又冇黎喎...真係慢!-__-''
先同左鄭xx.thoms.xx朗....(下)
腳趾尾.葉倍文.xx男仔.ben等等...
今完就上番去啦~~
choi叫我俾個波佢.mark又黎左.
佢地兩個斗左一段時間....
肥仔出到黎又踢左俾我.凸!
星又係到玩我!!囧~凸!啍!
lunch完左就上英文啦!!!
我竟然唔知今日要英文默書..
好彩出左cat!!^___^
14:27 |
« | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | ... | 236 | »
|