白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
升=)
LAU=]
蟲蟲=]
christi=]
can=)
fung=]
kei=)
cto=)
WAI=)
john=)
harny=]
Janice =] (Janice1006)
Nikky=)
梁樂生=)
yan=)
nicky=)
nina=]
銘公公=)
kayan=]
霖=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 105
累積人氣: 58276
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 21 日  星期四   晴天


2009-5-21 分類: 未分類

話番完左MMLC做D物啦..

最尾個堂係中文堂.....

有一個姓白既老師黎睇堂.

好想知佢係咁真係咁白啦..

點知係黑既.隻腳又傷左/__\

個個同學都咁乖=]

放學要女排....廁所冇得入..

去左同黑蚊蚊同葉倍文打波..

打下打下又有人入黎..凸~

haha.我覺得佢打波進步左.

而我打波都前進左小小啦~^^

開左又入去換番clothes啦/_\

出到黎諗住想搵呀梁華....

但係又唔係到.叫男排教練俾我去打波.

又同黑蚊蚊打啦~~攰死!!

我同佢講:恩間仲要打波嫁..攰死我啦你!!

我想問:1e點解仲未放既?

某某話咩觀禮??@____@'''唔理啦~

呀sir黎左冇幾耐就要打波啦~~~~

唉~今日特別覺得好攰.

不過都玩得幾開心既~~^___^

完左已經係6點幾啦~/___\罵死了= =

行番去個陣見到chocolate^__^

比d心機呀!!!某某!!!!取得他...!~

塔輕鐵見到好多某某都唔想見既.

唉~~~今日一定係行衰運~

番到屋企食左飯先.再做功課.

IH又有野要我地作啦!!好開心!^^

可以動下作文既神經嫁ma@@xD

岩岩睇左'謎'呀!!勁搞笑~~~

不過其實都好恐怖嫁~/____\

好唔開心/_____\

我真係好驚昆蟲呢d咁既野..

一到左夏天.唔知點解有d昆蟲飛下飛下.

我諗佢地係need光!!!

11:11

2009-5-21下午 分類: 未分類

而+係英文堂呀!!!!

呀sir俾我地去MMLC...

好開心呀!所以打左qooza先!!!!

我而+打朝早d野先...

放學之後個d野可能今晚打或者聽日.

今日我又bring波番去啦!!!

仲要囉第二d野..好攰呀/___\

係我塔輕鐵個陣我撞到can can..

原來佢都係遲左呀!!!!

我心裡面就係到諗....

:咦?咁蔚蔚而+咪係到等我地@__@'''

今日番到去起碼有d樂趣^__^hehe

我問左某某:ey!你上學期全級幾多名呀?

佢話3位數字..不過高過我喎/____\

完左之後又要上堂呀!!!!!!凸.

CPL堂做個個....-_____-''

用英文.....0勁呀呢?@_@*

MATHS堂開始專心!真係好!!

IH堂我本來想出去'頭頭'既...

但係我把烏鴉嘴又話扮痛肚.

但係點知上下上下又突然之間胃痛.

唉~真係好既唔靈醜既靈/___\

小息去左join人啦>____<

黑蚊蚊同龜殼搓包剪dup.

但係佢輸左喎...加油呀!!><

下次還佢一招勁既xD

之後我就同呀mark玩啦!!!

佢出左dup之後我出包win..

我打完佢之後佢呆左..

再搓個陣我又出包.

真係佢隻手係冇轉到..係咁俾我打^^

有一件事好笑既係........

佢win左竟然自己打自己..

haha..好cute^^講左句:唔打啦!!!

之後同hotcha玩!!可惜既係..

我同黑蚊蚊都唔夠佢斗呀!!!囧~

完左小息就係science....

kc又發脾氣啦~~~好恐怖/___\

lunch又去食canteen..

因為沈日我遲番..俾呀ma扣$/___\

食完就去打波啦~woo!!!!

但係黑蚊蚊又冇黎喎...真係慢!-__-''

先同左鄭xx.thoms.xx朗....(下)

腳趾尾.葉倍文.xx男仔.ben等等...

今完就上番去啦~~

choi叫我俾個波佢.mark又黎左.

佢地兩個斗左一段時間....

肥仔出到黎又踢左俾我.凸!

星又係到玩我!!囧~凸!啍!

lunch完左就上英文啦!!!

我竟然唔知今日要英文默書..

好彩出左cat!!^___^

14:27