白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
小丸子=]
yoyo=)
suen=]
sluching=)
sherry=)
蔚=)
suki=]
yasa=]
honhon=]
貞子:)
蔡蔡=)
譚永=]
lovesweet=)
simon=)
tobe=)
john=)
kerry=)
mark=)
霖=)
kenny=]
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 125
累積人氣: 58296
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 27 日  星期一   晴天


2009-4-27 分類: 未分類

今日番到去就見到蔚蔚係前樓梯

佢見到我都同我hi^^

個陣我還番件clothes俾佢

佢話:你唔講我都唔記得呢..

haha..好得意xD

囉完點名簿就撞到issac..

個樣超超超超憔悴..ha xD

上到去狂係到hea^___^

今日唔記得左bring糖呀/__\

之後我就避呀mark^__^

因為我應成左佢請糖俾佢食.

(見到呢句唔好罵我啊!!!~)

2堂PE堂有左黎'present'ih呀大佬T_T

好彩冇choose到我地個組.

小息去左問呀sir一d問題之後去搵人

搵邊個?answer:腳趾尾.

佢自己整左d棉花糖.yummy

之後本來我想去1e搵人.

之後張xx同xx聰又黎襲擊我-.-

呀蔡又問我又冇咩咩is書?--

算....理左咩咩is書先!!!

小息完左我就番番去課室打佢地@@

maths堂又要做測驗paper

今次我真係好認真咁做^^hehe

但係呀sir俾既時間太小啦-3-

不過我做埋先交俾呀sir^^

lunch同鄭xx去x海道哥到食.

$20好多野食喔~~^^

有個斯奶係個到叫你入去就係啦xD

有2樣野飲.1碟飯/意粉.

我叫左吉列豬扒^^

所以有多左1碟吉列豬扒xD

食完就去睇1a對1c既班籃.

女仔0比14輸左<冇睇到.

男仔我去到見到譚朗好勁!

最尾22比14.win左!

ya!1a win左la~~

去雨毛球場等佢地.

但係等極佢地仲係咪黎

我囉完點名簿就上去啦~

見到佢就同佢講:你地又話打?

佢咪話:放學呀ma~

哇!又俾佢玩死/_____\

番到去出番黎又俾人襲擊T__T

我當然係有還手之力!!

ih堂又要'present'啦/____\

原來真係我地a1組-3-

我地成組出到去企埋係一邊.

到到我present心情緊張得很!

呀sir話我唔夠大聲我就大聲d

係我讀既其間......

蔡j就講:大聲d啦!~.....

把聲好gag..搞到我想笑都笑唔出.

present完之後呀sir有話好有話唔好.

番番埋位又到第2組啦~

我想趁機畫下畫.

呀sir見到就:啦~收埋啦...../__\

放學又遲放啦~~

我又問呀sir野先至走..

去到e班差唔多成班走哂~

落到去雨毛球場見到佢地練波

我就話:爸司光年黎啦~~你地出去練啦.

同佢地講完之後我就走啦.

番到屋企門口按極都冇人開

去左旁邊人家的姨姨傾計^﹏^

呀哥番到黎我就走啦....

呀哥玩完到我啦^^

08:56

2009 年 4 月 26 日  星期日   晴天


2009-4-26 分類: 未分類

今日大約9點之前.

潘xx打電話俾我話9點去到.

我咪話我唔去睇比賽.

我諗佢都有點失望吧?/__\

收線個段既時間我又係到諗野.

我好想去睇排球比賽啊!

我好想去幫佢地打氣啊!

我好想睇佢地有幾勁啊!

但一樣係冇可能既事黎.

個陣個腦正係諗住排球.

呀ma實講:你唔好好讀書你就冇得打排球.

我個陣係幾咁失望.傷心.

所以我一定要入到精英班!

諗完野就要溫maths la~

頭個幾課就掂既...

但係後個幾課越黎越唔明..

我好驚考試真係會唔合格/__\

比d心機丫~瓊如=]add oil !~

06:55