今日番到去就見到蔚蔚係前樓梯
佢見到我都同我hi^^
個陣我還番件clothes俾佢
佢話:你唔講我都唔記得呢..
haha..好得意xD
囉完點名簿就撞到issac..
個樣超超超超憔悴..ha xD
上到去狂係到hea^___^
今日唔記得左bring糖呀/__\
之後我就避呀mark^__^
因為我應成左佢請糖俾佢食.
(見到呢句唔好罵我啊!!!~)
2堂PE堂有左黎'present'ih呀大佬T_T
好彩冇choose到我地個組.
小息去左問呀sir一d問題之後去搵人
搵邊個?answer:腳趾尾.
佢自己整左d棉花糖.yummy
之後本來我想去1e搵人.
之後張xx同xx聰又黎襲擊我-.-
呀蔡又問我又冇咩咩is書?--
算....理左咩咩is書先!!!
小息完左我就番番去課室打佢地@@
maths堂又要做測驗paper
今次我真係好認真咁做^^hehe
但係呀sir俾既時間太小啦-3-
不過我做埋先交俾呀sir^^
lunch同鄭xx去x海道哥到食.
$20好多野食喔~~^^
有個斯奶係個到叫你入去就係啦xD
有2樣野飲.1碟飯/意粉.
我叫左吉列豬扒^^
所以有多左1碟吉列豬扒xD
食完就去睇1a對1c既班籃.
女仔0比14輸左<冇睇到.
男仔我去到見到譚朗好勁!
最尾22比14.win左!
ya!1a win左la~~
去雨毛球場等佢地.
但係等極佢地仲係咪黎
我囉完點名簿就上去啦~
見到佢就同佢講:你地又話打?
佢咪話:放學呀ma~
哇!又俾佢玩死/_____\
番到去出番黎又俾人襲擊T__T
我當然係有還手之力!!
ih堂又要'present'啦/____\
原來真係我地a1組-3-
我地成組出到去企埋係一邊.
到到我present心情緊張得很!
呀sir話我唔夠大聲我就大聲d
係我讀既其間......
蔡j就講:大聲d啦!~.....
把聲好gag..搞到我想笑都笑唔出.
present完之後呀sir有話好有話唔好.
番番埋位又到第2組啦~
我想趁機畫下畫.
呀sir見到就:啦~收埋啦...../__\
放學又遲放啦~~
我又問呀sir野先至走..
去到e班差唔多成班走哂~
落到去雨毛球場見到佢地練波
我就話:爸司光年黎啦~~你地出去練啦.
同佢地講完之後我就走啦.
番到屋企門口按極都冇人開
去左旁邊人家的姨姨傾計^﹏^
呀哥番到黎我就走啦....
呀哥玩完到我啦^^
08:56
|