白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
Nikky=)
川:)
emily=)
Nickol=)
呀miu=)
circle=)
penny:)
彩=)
NAM=)
suki=]
olwinRylo=)
好人難做/俊師兄 (wilsonlee007)
hei=]
包包=)
kei=)
蔡秉=]
harry=)
nicky=)
suen=]
heiki=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 27
累積人氣: 58198
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 25 日  星期六   晴天


2009-4-25 分類: 未分類

今日起左身睇tv.

之後又要溫書啦.

都唔知點解而+識自動自覺溫書.

有時就要呀ma講先溫.

仲有時更加離譜.唔溫.

但係最尾都係俾呀ma勸到我xD

溫完又要食野啦.hungry=/\=

之前咪話有一套叫花樣男孩ge?

其實係叫花樣男子T___T

今次珍珠都冇咁真!!唔會呃你地^^

呢排成日為左某d事而煩惱.

個心正係諗住點樣先冇咁煩?

點樣先解決到我唔好成日cry?

點樣先解決到唔好諗錯野?

點樣先放棄憎一個人?

成日個腦都係咁諗呢d問題.

我真係好想罵我自己:你痴左線呀?死瓊如!

我知道自己好傻.好on.

但係我卻人緣咁好.

識到咁多關心我既好朋友.^^

心裡面總算係有d安慰=]

10:14

2009 年 4 月 24 日  星期五   晴天


2009-4-23&24 分類: 未分類

沈日我放學要打排球.

先跟男排個d練習.

一開始係女丙對男丙.

之後係女乙對男乙.

最後also係女丙對男丙.

但係一場比賽都冇得出.

我係咁係到諗.

係咪因為我唔會參加學界.

所以呀sir想比其他人吸收經驗呢?

其實我咁諗係岩既.

唔會諗咩呀sir好衰.唔比我練.

練完波我地勸呀sir俾我地開波.

呀sir話正係得10分鐘俾我地練.

我本來真係想開波嫁!

但係囉極波都囉唔到.

俾d男排囉哂d波去開.瘋狂狀態!

所以今日係我今得最小既一日.

我唔知點解我心裡面好唔開心.

有時差d想盡情咁cry出黎.

但我叫我自己唔好為左小小時而cry.

所以到最後都冇物野..^^

_________________________________________________

今日都係要打排球.1:30-4:00,4:01-7:15

今日要要同伊中打friendly~

但要先去學校練波~

一開始又係派人出去.

但係個邊又岩岩好夠人.

我地又差多2個人.

呀sir叫某d人黎上場同我地打.

最尾我地係咁狂練開波.

我咪練下上手囉-3-

點知正係可以去到白色界T_T

patsy(唔知係咪咁串)叫我地拾野.

塔車去到伊中先知道個間係我親戚係個到讀.

仲以為佢係排球隊嫁呢.點知又唔係-3-

同佢地打先知道原來佢地好勁.

同佢地打三場都輸左/____\

我係打第三場最尾個到.

本來個波佢地set完差唔多係我個到落.

但係我又叫左'有!'可能太細聲.

之後meiling叫'有'又過左黎接.

我地雖然打到個波.

但係就唔過網/________\

冇左一分我真係好唔開心.

我埋怨自己做咩搶meiling個波.

自己冇能力又學人打波.

但係呀sir同d同學講得好岩.

你打波唔會一尾正係識埋怨自己.

上到場唔好咁驚會打唔到.等等

我聽完就覺得好感動.

真係我冇cry得好太聲.

正係有d眼濕濕姐=3=

講完已經成7:15分啦.

我就同潘xx一齊番屋企.

一路上我都有同佢講野.

佢都講左好多道理俾我知.

我番到屋企咩都唔講.

正係心裡面係咁係到諗.

我而+係咪要專心讀書?

定係要專心練好排球??

我呢個諗法太過笨啦.

人人都係覺得專心讀書嫁啦.

但係雖然專心還專心.

都唔可以忽略左排球喔!

11:22