沈日我放學要打排球.
先跟男排個d練習.
一開始係女丙對男丙.
之後係女乙對男乙.
最後also係女丙對男丙.
但係一場比賽都冇得出.
我係咁係到諗.
係咪因為我唔會參加學界.
所以呀sir想比其他人吸收經驗呢?
其實我咁諗係岩既.
唔會諗咩呀sir好衰.唔比我練.
練完波我地勸呀sir俾我地開波.
呀sir話正係得10分鐘俾我地練.
我本來真係想開波嫁!
但係囉極波都囉唔到.
俾d男排囉哂d波去開.瘋狂狀態!
所以今日係我今得最小既一日.
我唔知點解我心裡面好唔開心.
有時差d想盡情咁cry出黎.
但我叫我自己唔好為左小小時而cry.
所以到最後都冇物野..^^
_________________________________________________
今日都係要打排球.1:30-4:00,4:01-7:15
今日要要同伊中打friendly~
但要先去學校練波~
一開始又係派人出去.
但係個邊又岩岩好夠人.
我地又差多2個人.
呀sir叫某d人黎上場同我地打.
最尾我地係咁狂練開波.
我咪練下上手囉-3-
點知正係可以去到白色界T_T
patsy(唔知係咪咁串)叫我地拾野.
塔車去到伊中先知道個間係我親戚係個到讀.
仲以為佢係排球隊嫁呢.點知又唔係-3-
同佢地打先知道原來佢地好勁.
同佢地打三場都輸左/____\
我係打第三場最尾個到.
本來個波佢地set完差唔多係我個到落.
但係我又叫左'有!'可能太細聲.
之後meiling叫'有'又過左黎接.
我地雖然打到個波.
但係就唔過網/________\
冇左一分我真係好唔開心.
我埋怨自己做咩搶meiling個波.
自己冇能力又學人打波.
但係呀sir同d同學講得好岩.
你打波唔會一尾正係識埋怨自己.
上到場唔好咁驚會打唔到.等等
我聽完就覺得好感動.
真係我冇cry得好太聲.
正係有d眼濕濕姐=3=
講完已經成7:15分啦.
我就同潘xx一齊番屋企.
一路上我都有同佢講野.
佢都講左好多道理俾我知.
我番到屋企咩都唔講.
正係心裡面係咁係到諗.
我而+係咪要專心讀書?
定係要專心練好排球??
我呢個諗法太過笨啦.
人人都係覺得專心讀書嫁啦.
但係雖然專心還專心.
都唔可以忽略左排球喔!
11:22 |