| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 17 日 星期二  |
| T^T.. 我部電腦呀.. |
分類: 未分類 |
喲@w@ 今次考試刀好差下=___________="
全部7同8字頭 英文6字-_______-.. (路人甲:廢物學生) (C.B:你好好喵\ 口 /) (路人甲:呀呀呀 冇野[走走走])
=[ ..唔開心InG..
我哥又CUT我電腦 妖.\ __ /.
搞錯 煩死.. 理得佢=]
今日又偷用我哥部電腦
好多謝好多人係我冇打日記個陣一樣咁十卜我個記記=]
多謝^___^"
講起岩岩比人CUT電腦個陣=___=" 咁岩電話又CUT左 好悶=3=
個陣考試.. 我一做完 就係紙白紙到亂寫野 之後發現自己寫左勁多個網友既名- -川
唉 網友們我愛你地呀=] 唔好亂諗=____=..\
t口t今日刀唔知霖嬲我喵.. 好無奈t口t..
@w@"無論點 唔好理 但如果霖有上我日記
霖 對唔住哇>__<"
無論喵事..
原諒我啦:>__<:
|
| P0sT T!ME :::::::::::::2008-06-17 09:28 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 47 | »
|