| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 10 日 星期二  |
| -0-"中文考試死的人t口t.. |
分類: 未分類 |
金日中文考試 大家估下我識唔識xD"
答案就係唔識xD".............. 3題=]
(拿拿拿 岩岩我講唔識個陣個個人笑就係表示佢想我衰 你仲笑-口-" 收聲.\ /. 仲有你 我見到架 收聲=] )
-3-"吼吼 出冷汗- -" 作文好似作多左8-10個字t^t.. 算啦@@ 一分姐=] (自我安慰中- -..")
金日要溫英文..t^t 米住.\ 口 /.
(化妝中... ) 我E加似唔似死人@@? 好..@@番茄汁 訓落地下- -" 大家 我死左 唔好叫我去溫書同補習xD"
.____." v 唔鬼番屋K 去芝屋K玩玩- v -"
大家估下我玩PSP玩喵game@@? (大家回想下我之前日記話過我係喵喵喵狂??)
答案就係太古狂xD" (黎黎黎 岩左我姐姐比糖你地") (路人甲: -口-"糖?!)
當然我又玩太古-3-" 芝見住我玩到痴線 係到 「呀...殺呀 又miss啦」 - -...係到狂叫"(玩太古玩到咁刀係第一次見- -")
5555555..之後又玩電腦@@.. 呵呵~
-3-...死 我喵game刀屎曬 T^T自殺算..
-3-轉日記歌先.. 今次尼首.. 算= [ 唔講.. 呵呵=]
T^T連歌刀轉唔到 死廢機
|
| P0sT T!ME :::::::::::::2008-06-10 06:38 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 47 | »
|