| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 24 日 星期六  |
| 由朝出到晚-口-?! |
分類: 未分類 |
今日朝早醒醒地咁- - 唔知邊個比左個sms我-3-
當然 訓交大曬= = 理得佢三七二十一 >3<" 繼續訓xD"
zZzZzZzZ 唔又訓左幾耐- - 「別怪他 別怪他...」我可愛的花師奶又唱佢既名曲 大家帶好耳塞 禁個制 繼續訓- - zZzZzZz 起身 -0-!! 「呀!! 電燈柱 琴既企得好嗎?? 早晨哇-0-..」(白痴InG...) [眼前見到一片樹葉慢慢滑落-3-]
我理鬼得佢有喵食 我個發達通(八達通)缺錢好耐 快DD問老媽子囉錢呀 沖呀-3-
得手-3- 睇睇有喵食 本身應該行去廚房 我隻乖乖腳行左去部電腦面前>v<"
算xD" 有其母必有其女>////<" 反正仲有時間 入D歌落電話先=v=... 當然唔少得上網= =..
呀呀呀呀呀-口-... 冇時間 所有OK 出發 我跑呀 沖呀 殺呀 放火呀 .\ 口 /.
成功到達-v-.. 放低書包 乖乖聽書 做好TSA 攞起電話 禁信息 打D字 seNd比人 好開心 好興奮 等回覆xD"
放左學 更開心 更興奮-3-
去左練波 t口t...開唔到軟排上手呀 開個窗比我跳樓哇>"< [小姐 E到係地下- -要跳上樓上..] [又係BO 上樓 開窗 我跳 哇 軟林林既?? 唔通我上左天堂-3-?] [小姐 借借啦 E到係跳高組既地盤] [吓 哦 梳梳梳-3-] 算啦 唔鬼跳
又放左練波@__@..
搵地方E飽飽個肚先 手卷我黎啦>口<"
好味好味 行去北江先-3- 1點50分@口@"" 我冇睇錯呀 比左個sms問樂 對時間 真係50分 好彩 我未盲 [10秒後..] 咩話 成老師約左我50分係個到等 我仲要換衫-3- oh my 吉吉吉吉吉吉吉 刀係唔好 賣(my)橙橙橙橙橙橙
好彩 冇遲到-3- 多謝呀媽 多謝呀爸=]
坐車 再坐車 打sms 訓交 到左-口-?!
今日跟成老師去聽一個佈道大會-3- [耶穌是誰-口-?!] 係紅磡體育館-/\-...(好遠InG/ __ \)
呀哈哈 我聽聽聽 死 老朋友搵我(周公) 去佢(周公)打緊架 最後刀係釣魚 (係E D場合釣魚真樣衰/ __ \) 釣左唔知幾耐.. 又唔知點解醒左(打嬴左架xD") 聽聽聽-3- 之後話喵喵喵願意信主既人落去(唔記得左佢講喵 好多好多-3-") 同左一大大大大大班FD落左去 zZzZzZzZ(半訓狀態中...) 得得得 搞掂
- - 又打信息InG... 冇耐係車上面玩得勁high... 霖同橙又偷我手機睇我D sms
...勁嬲囉 成日刀係咁 我刀有私忍架...
我呢加嚴重警告
邊個再亂攞我手機睇我入面既野
冇情講!!!!
|
| P0sT T!ME :::::::::::::2008-05-25 10:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 47 | »
|