cursorshelp
 
 
 

CB2CT1314
暱稱: 津子❤❤〝
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
我愛❤飛輪海
占卜器
遊戲子❤
ゲームの設置方法
最新文章
記轉日記-vvv-
- -" 我好似唔記得我...
QOOZA好鬼慘-__-
哈哈"n年冇打日記
-0-" 我刀唔記得左我...
文章分類
全部 (47)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 107
今日人氣: 4
累積人氣: 3368
2008 年 5 月 21 日  星期三   晴天


- -..教大家一句「不聽老人言 吃虧在眼前」 分類: 未分類

    今日既日記-     -  坦白講   係22號打-3-"
 點解呢??    因為我「不聽老人言」
                                講到咁白仲未知@@??   即係我唔聽一個大過我既人講既野-       -..   大家估到     我係中左招
       大家記得20號嗎??    天水圍ok大雨-  -..   我買完霖(第2份)[第一個份唔好]既禮物走想去睇下有冇更好既可以比霖t^t...
  咁我廢時痳煩唔想擔遮-        -..   [今日總共行左5個商場]
                                                      今次唔係O泡果奶-口-...   係oh my god-         -..  
              琴日淋雨系好high-3-..                   但今日發左燒呀t口t...
    我仲記得樂當日提過我2次    要擔遮帶遮t^t...    [因為佢中過招]    但我冇聽-3-  落得如此下場t口t.. 
                                 唉!!!!!!!!         「不聽老人言   吃虧在眼前呀」t^t... 
       (因為佢大我一年零兩日   大過我個D全叫呀伯)         [咁細過我個D米叫我呀婆-口-?!    我收番之前冒說話-v-"]
                                                                  -v-原來病左   唔怪得我今日補課暈暈地""
                          -口-...同萍一出克街   到左屋K-       -   全身熱熱熱熱熱熱熱到我-3-
           順便講下萍點講我手機-.....-"    佢話    同我出街   成日聽到手機鈴聲同信息聲-    -...正到佢快識背我D鈴聲-口-""
 太多人搵真係..t^t  [仲記得有次食食下野   (當時我正到個鈴聲勁大聲   新買手機唔識野-      -")  手機係我唔夠一米既地方..
                   點知...-口-   一響電話...   嚇到我飛起-    -   手上享受緊既零食(好似係薯片)  飛左D落地-  -... (t^t...好難先可以系屋K食零食   平時呀媽唔比t^t...   我D薯片呀t^t....)  我媽訓訓下交嚇到彈左起身- 3 -..    之後緊係比人罵..  KaI爆-           -"  ]
                                             -               -"講番正題    點解同我出過街既人  大多數刀話我手機太煩?? OOKK架-       -..
            唉...    食飯個陣汁台我勁搞笑-      -..   我邊夾住支採熱針    邊汁台-口-...[唔好以為夾PP-          -..]
                       但冇人發現-3-"              戲功太好瓜[自戀狂]    唔想呀媽呀爸知-3-   廢時佢地煩-  -..  自然等佢好番仲好...
     但好驚好似上次咁  病病下發現有小小肺炎-.-|||
                                           之後開下電腦[暈暈地   我忍] 玩左陣楓谷   之後又上網-      -..   但冇耐又熄左   冇心情  好累
                  睇雀聖3    笑到好似個白痴咁-3-    當然又冇好似白痴咁勁xD"
   =]   <----就係笑得好似咁   咁傻既樣   見到刀想打佢-       -..
    [左out拳   右out拳   一腳    我西-         -+ K.O  嘩呀呀呀..  佢暈左   好彩冇打死人  佢死左我米要洗定我個八月十五(走佬)]
                             之後又聽老伯伯講(樂)食粒藥   早D訓    今次我唔敢唔聽老人家既說話-         -..唔聽會死人..  55555...
                                                         到最後   咁早刀係訓唔著-           -...   哈(冷笑)  繼續打我既sms   接我既電話-3-..

P0sT   T!ME :::::::::::::2008-05-22 09:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]