| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 21 日 星期三  |
| - -..教大家一句「不聽老人言 吃虧在眼前」 |
分類: 未分類 |
今日既日記- - 坦白講 係22號打-3-"
點解呢?? 因為我「不聽老人言」
講到咁白仲未知@@?? 即係我唔聽一個大過我既人講既野- -.. 大家估到 我係中左招
大家記得20號嗎?? 天水圍ok大雨- -.. 我買完霖(第2份)[第一個份唔好]既禮物走想去睇下有冇更好既可以比霖t^t...
咁我廢時痳煩唔想擔遮- -.. [今日總共行左5個商場]
今次唔係O泡果奶-口-... 係oh my god- -..
琴日淋雨系好high-3-.. 但今日發左燒呀t口t...
我仲記得樂當日提過我2次 要擔遮帶遮t^t... [因為佢中過招] 但我冇聽-3- 落得如此下場t口t..
唉!!!!!!!! 「不聽老人言 吃虧在眼前呀」t^t...
(因為佢大我一年零兩日 大過我個D全叫呀伯) [咁細過我個D米叫我呀婆-口-?! 我收番之前冒說話-v-"]
-v-原來病左 唔怪得我今日補課暈暈地""
-口-...同萍一出克街 到左屋K- - 全身熱熱熱熱熱熱熱到我-3-
順便講下萍點講我手機-.....-" 佢話 同我出街 成日聽到手機鈴聲同信息聲- -...正到佢快識背我D鈴聲-口-""
太多人搵真係..t^t [仲記得有次食食下野 (當時我正到個鈴聲勁大聲 新買手機唔識野- -") 手機係我唔夠一米既地方..
點知...-口- 一響電話... 嚇到我飛起- - 手上享受緊既零食(好似係薯片) 飛左D落地- -... (t^t...好難先可以系屋K食零食 平時呀媽唔比t^t... 我D薯片呀t^t....) 我媽訓訓下交嚇到彈左起身- 3 -.. 之後緊係比人罵.. KaI爆- -" ]
- -"講番正題 點解同我出過街既人 大多數刀話我手機太煩?? OOKK架- -..
唉... 食飯個陣汁台我勁搞笑- -.. 我邊夾住支採熱針 邊汁台-口-...[唔好以為夾PP- -..]
但冇人發現-3-" 戲功太好瓜[自戀狂] 唔想呀媽呀爸知-3- 廢時佢地煩- -.. 自然等佢好番仲好...
但好驚好似上次咁 病病下發現有小小肺炎-.-|||
之後開下電腦[暈暈地 我忍] 玩左陣楓谷 之後又上網- -.. 但冇耐又熄左 冇心情 好累
睇雀聖3 笑到好似個白痴咁-3- 當然又冇好似白痴咁勁xD"
=] <----就係笑得好似咁 咁傻既樣 見到刀想打佢- -..
[左out拳 右out拳 一腳 我西- -+ K.O 嘩呀呀呀.. 佢暈左 好彩冇打死人 佢死左我米要洗定我個八月十五(走佬)]
之後又聽老伯伯講(樂)食粒藥 早D訓 今次我唔敢唔聽老人家既說話- -..唔聽會死人.. 55555...
到最後 咁早刀係訓唔著- -... 哈(冷笑) 繼續打我既sms 接我既電話-3-..
|
| P0sT T!ME :::::::::::::2008-05-22 09:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 47 | »
|