| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 3 日 星期四  |
| - -川好耐冇打日記啦 |
分類: 未分類 |
-3-超耐冇打日記
哎哎哎- -
又係學校打-3-
可憐耶
掛住睇動畫刀唔記得左打日記>"<
梳梳哦..TuT
嘩-3-
今日刀係好煩的說-3-
日日刀係咁t口t..
[我受夠了啦>__<"]
幸運女神唔向下我笑駹冇計計
係學校唔見左6技HI-TEC-C [可氣死我啦T^T..]
唉-3-係學校好快又畢業禮彩排囉-3-
悶瓜我- -..
≧▽≦"哈哈 訓個交仲好-3-
放左學去MISS個大食會-3- 期待InG =]
嘩- - 呢幾日累死我..
T^T..我D動畫幾時先DOWN得曬-3-
打多陣一日記要走- -
@__@"鬼叫係學校咩
其實本身黎做問卷
不過我留多一陣係電腦室姐^___^v
畢業啦- - 屎@口@" 眼溼溼添- -|||
好啦=] 我應成大家
我E排會多D打日記=]
[哎呀.. 完來唔洗走住@@? 咁打多陣日記xD"]
[呀@@.. 要走啦?]
好啦大家 掰掰=]
|
| P0sT T!ME :::::::::::::2008-07-03 09:42 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 47 | »
|