| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 16 日 星期三  |
| 給他四天時間 |
分類: 未分類 |
呢幾日唔打日記係因為我好努力咁正緊個日記版面-__-"
哈-0-" 好樣柒呢..
呢幾日刀去暑假排球個到幫謝siR手-3-"
同D 1-2年級玩得好HappY 但其他就頂唔順- -..
今日去左6D + 6E既 畢業大食會
好唔捨得T3T"
我偷偷地去左6E班房.. 本身刀有同倫去..
但我刀係想自己一個靜靜地咁去多一次=]
好懷念.. 睇住個黑板T^T.. 唉..
之後我又去左中梯最底個到..
望住個操埸..
諗起當初我想靜一靜個陣 唔開心個陣
就會黎個到望下天 望下個操場 睇下D小朋友
我係大食會上..
同橙橙講過..
如果我同佢再5日唔講野[因為過左2日 本身係一星期]
又冇解釋.. 我永遠永遠當冇識過佢T3T..
我真係好唔想到個日..
我唔想佢同H咁 刀係玩我T^T..
算.. 唔想再講T^T..
|
| P0sT T!ME :::::::::::::2008-07-16 08:37 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 47 | »
|