無驚無險 又過一天~呼

我才不會向你說加油之類的說話,
 
因為你已經行努力了。 Relax !
CBT02136
暱稱: WonEi
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2010-12-20
FROM RYAN CHAN(估唔到...
不斷被攻擊..
無言...
每到星期五...
每月文章
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 36
今日人氣: 0
累積人氣: 1645
2009 年 10 月 3 日  星期六   晴天


很多很多...不滿...!! 分類: 未分類

其實,很多事情我也不知道,無助~

教會旅行:

寄錯e-mail ,資料完全outdate...你們究竟有多久沒有更新過!?

前2日才通知我們要一組一份食物 青少年本身要上學,何來嘔出來給他!?

結果都是組牧們 " 親自下廚 " 。  你明明知道我們當天要煮野食 還要開組開會 留到這麼晚

本身,自己早已決定不會去..但突然間人名表出現自己的名字 并且是出席名單~ (omg)

這是屈人去嗎!? 我跟本是何等辛苦在當天 :  

早上七時起床 -->  回校上課  -->  對視住電腦  -->  直到下午5時半  -->  飛去鐘屋村下午6時半 -->  開小組 -->  直到晚上10時正  -->  再飛到別人家整野食  -->  回家己是第二天的0:00了

但明明是很攰很攰... 還遲遲未入睡,那種感覺十分辛苦。一直到了不知何時(大約兩點多 三點左右)

現在早上6時56分 我要快快出門口 ,返教會整熱那食物(炒飯 雞翼 波羅腸<--不用) 。

為你們這班...這班...獻上 " 美食 " !!!



2009 年 9 月 21 日  星期一   時晴時雨


痴膠花 忿怒 分類: 未分類

無言呀 唔想講野呀 你屈夠佢啦

細佬1點半返黎..話放早 要落去買野食上黎食~~(係買上黎食呀)

之後3個幾4個鐘都未返上黎 你食咩野食咁耐呢請問!?

你去香港個邊食屎呀!! 食咁耐又唔打電話返黎講話去左人地到 " 教人做功課 " 。

仲要俾阿媽罵我冇好好睇住佢LO,話我平時冇理佢去邊去邊LO,

我放學點都要4..5點啦 佢放學3點咋 我返黎都要1個鐘啦 佢E D時間去邊我唔知LO OK??

咁點睇呀??佢中一啦 低能仔



2009 年 9 月 9 日  星期三   晴天


SCHOOL 分類: 未分類

第一日返學,好識唔識..識左個92年GA會考生(勁串咀)

聽佢講野好串,成日又係到自言自語- -

好在係放學前都識左個肥仔,仲要好好傾XD

今日LUNCH可以搵佢食野LU~~

 

芷柔呀,你個網係咪中左毒呀,我真係上唔到呀><