唉~見咁多人寫BLOG搞到我又想寫番- -"
冇寫咁耐連點開BLOG都唔見得左Lu~~(心感無奈)
不過好采趕得到係12點前搞點姐!
講番今日D野~
今日上體育課,本身諗主著長褲GA LA, 不過好采唔記得左- -"
因為今日係只禽獸代課~著晒長褲GE"男仔"比人記晒三角~(真係好采姐)
之後自由活動去左踢波~今日終於入波LA- -"我D射門觸角終於番黎LA~
一入仲入左兩個HEHE~~
唔講咁多LA~~已經12點LU~~等陣2:45AM仲要睇歐冠GA- -"