CHELSEA▋"..///]”EIGHT 8﹝“LaM柏特’
Blue is the colour.
Football is the game.
Chelsea is our name.
Sing CHELSEA everyone.
CHELSEA8
暱稱: 杰少Eight
性別: 男
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-05-27
2010-05-24
2010-05-21
2010-05-20
2010-05-17
文章分類
全部 (73)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 73
留言總數: 158
今日人氣: 4
累積人氣: 1546
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 20 日  星期四   晴天


2010-05-20 分類: 未分類

傻傻地咁又過左一日~

今日直落兩堂都係測驗~

唉, 代數炒左LA~冇左9字頭LO~SHIT~

到音樂, 真係好蠢~

化學, 本身係今日測, 跟主成班係到叫MISS唔好測- -"無奈~

跟主直落堂英文, 派卷~得91LO~唉, 低過光頭星, 真係食塵LA E次- -"

下晝, 冇咩特別, 到左代數, 波SIR行埋黎見到我本足球雜誌- -"

佢見到一頁係咁PES, 佢問我地係咪又玩, 我話係~跟主佢講左佢 : 玩多幾年先同我玩LA- -"

無奈, 跟主比左本正刊佢, 佢即刻睇~笑, 跟主問佢世界盃捧邊隊, 原來波SIR捧阿根廷GA~

唉, E+阿根廷真係比個老馬搞到食塵(好才我捧英格蘭- -")

跟主又問佢鍾意咩球會, 波SIR竟然鍾意熱刺- -"佢話佢好似我地咁初三就鍾意熱刺(波SIR今年一定開心LA, 熱刺下年有歐冠踢)~

聽日放假LU,






訪客留言 (返回 CHELSEA8 的日誌)


KiToU 於 2010-05-21 01:45 PM 發表:
囧 難道男的就喜歡足球嗎
oh no!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

絕對唔係- -"
Posted at 2010-05-21 09:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]