等左幾個月, 終於比我等到~
如果日日都可以今日咁就好LA~~(美中不足GE係得朝冇晚- -")(仲之今日就係HAPPY LA~)
唉, 今日派左語文, 化學, 代數~得代數係話見得下人~化學?低到無論~
今日上代數哥陣, 波SIR話我地就好LA, 有得睇世界盃~笑
波SIR要教書冇得睇- -"(除非好似我咁, 起身睇- -")
今日又測埋個物理~唔知點- -"
雖然今日派落黎D成績都唔係好, 但係因為今朝GE一件事~硬係好開心~
真係好希望日日都可以咁好AR~~~~