衰開有條路~終於都發生係我身上LA~~
唉~之前一直都順風順水, 突然間, 連續3科7字頭- -"
平均分即刻急跌3分- -"得番哥83點幾~唉~
自從星期一番學哥陣有D好野之後, E兩日都係黑爆~
今日, 測左音樂LU~~~
好驚訝地, 當我番埋位哥陣, MISS叫我, 問我有冇其他活動~
原來佢叫我去合唱隊LO- -"佢話我把聲好雄厚- -"去練下會好好WO~
佢叫我比個電話佢, 叫我去試音LO~無奈- -"
跟主又兩堂英文, 超眼訓LO~
終於等到中午放學~
之後下晝電腦同公民考試~第8節仲要做化學~
唉~