嘩~今日訓到3:00幾先起身- -"因為琴日睇波睇到4:00幾~
琴日場歐冠決賽(曼聯vs巴塞)睇到曼聯一d攻勢都冇,仲要輸2比0,咁就冇左個三冠王兼冇得衛冕~睇到我心都涼埋- -"
但係比巴塞"LO"左個冠軍又唔係好開心- -(因為係巴塞踢走車仔,仲要係收買球證)
不過點都好LA.兩隊實有一隊要輸GE~~
唉~好無聊咁過左個端午~~
不過今個端午個心好涼HE- -"
真係想快D到星期6,因為哥日係車仔vs愛華頓爭足總盃~~