今朝早~塔巴士番學哥陣~又見番佢LU~~
唉~BUT米又係整係識對望~大家又唔識大家~冇野講- -"
然後今朝早讀~派番張代數卷~之前幾驚得個7字頭AR~~不過好采有83分(拿~臭甘~比你串番LO- -")
然後成日上課都冇咩野~
唉~放左學之後又要練形體~煩到嘔~
之後5:00又要去演藝~去左成個半鍾~~悶到不能再悶~~
之後就冇咩特別~~~
E+就等10:00睇車路士VS愛華頓LU~~(足眾盃決賽兼希汀克的最後一場比賽)
車仔贏硬LA~~~