今日~訓到10:00起身~~
一朝早都冇咩野做~好悶- -"
跟主2:00就去左演藝拉二胡~
唉~學校又考試~演藝又考試~煩~~~
好才演藝兩樣野姐(二胡, 音樂欣賞)~唉要背譜- -"
跟主番黎哥陣去左影證件相~死亨哥~簡我做咩呢~搞到我冇左$71.5- -"
然後番到屋企就溫語文LU~~~