今日~係我地初二級最後一次考試的第一天~
今日語文~我覺得OK LA~~~
跟主番到氹仔仲好早~得哥10:00幾- -"
D舖頭又未開~又唔想番屋企再出去買野食~所以係條街到留連左一陣- -"
然後番到屋企食完野~又冇野做~然後就開始溫習LU~~~