今日~9:30起左身LU~~
又係冇野做~跟主開左部電視睇轟轟戰隊- -"睇左半集~
好悶的~然後整左D野比我AR爸~
然後佢地出晒去飲茶~得番我同我AR爸係屋企~(我地兩個都唔鐘意飲茶- -")
跟主6:30成家去左我舅公到食飯~超熱鬧~
然後9:00就番黎沖涼~打BLOG~~