今日又係8:00去左踢波- -"
唉~等到差唔多9:00先齊人~無奈的~
踢左個幾鐘~又係照舊去M記~
食完野~係到傾計- -"
傾下傾下..己經11點幾LU~~
然後個個都番屋企~
之後又係咁無無聊聊- -"