今朝,6:00起身~都唔知做乜~
今日成朝都唔知係到做咩~
唉~物理仲要星期一測(已經下定決心唔去青獎~)
上歷史~平平凡凡又一堂~
THAN~午飯時間~今日GE午飯時間有D特別~
同埋今日GE焦點全部係晒葉晨到~見到葉晨真係~笑到爆咀~
蘭花手~唔識用刀叉.........冇晒野講~
食完又係任務時間~好苦AR~
今日食到差唔多2:00先走~跟主兩主哥兩杯COMEBUY番學~真係好驚險- -"
唉~個英文~廢事講LA~仲之就SAD LA~
上化學N多件心事~冇心機聽書~
唉~最苦惱GE一日~