今朝番學~又撞到周miss~~
跟主一齊番~又同我傾計- "
E排為左個校運會, 成日都要練練練~唉~都唔知開幕式哥日又要企幾耐- "
體育課哥陣測雙鋼~一個突破~上一堂都只係做到兩下~
今日測之前超驚~點知竟然做到8下~~三只蝦~~
中午食完飯, 去左三盞燈到夾公仔~唉~
竟然冇收獲AR~~最失敗GE一次- "
THAN~下晝放學~去采排個入場式~
真係比入場式玩到謝晒~