| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2010-04-25  |
分類: 未分類 |
今天我終於去看了期待以久的演出了!!很HAPPY可以看到咁精彩的表演.. 但心情卻一點也不快樂,,可能我總是會把一D小事看得很重,, 這是令我很困域的一件事,,究竟點先可以唔咁執著,,總係為左別人GE一句話一直在腦中回想著 這是很痛苦的一件事,, 今日一返到屋企..心己經有D唔舒服,,仲同母親頂撞左幾句...心情更加糟糕!! 點解我成日都會咁黑仔AR..究竟我幾時先可以走出黑暗..去到光GE明地方呀 誰可以回......
(閱讀全文)
|
2010 年 4 月 2 日 星期五  |
食屎啦  |
分類: 未分類 |
死八婆,你串個屁呀,, 我同你買野係你GE榮幸呀,仲咁個死人樣,咁Q串,, 真係想打你呀果陣,,靖一賤貨,,鬼唔望你比車車死,,以後冇人同你買野呀 XYZ你老母呀! |
2010 年 3 月 26 日 星期五  |
香腸!!  |
分類: 未分類 |
今日食左两條世上最好味的香腸,, 雖然唔係咩貴野..但係充滿左我地十幾年ge友誼 永遠不變的友誼!! |
2010 年 3 月 23 日 星期二  |
wedding  |
分類: 未分類 |
好久冇理過個QOOZA啦!!理排跳舞都好辛苦,, SO我病左两堂回家休息了,,下就放學飛快地回家,,回鄉參加我表姐的婚禮,, 接新娘的場面好像搶新娘一樣..好攪笑的四姨媽兄第門講數(開門利是)真係笑死我呀!! 美好GE時光終係快過去..馬上我就要返澳門了.. 又要返學,,諗起測驗都驚!! 希望的表姐可以白頭到老啦.. |
2010 年 2 月 6 日 星期六  |
HOHO!!  |
分類: 未分類 |
今日終於開始放假啦,,係我期待已久ge事,, 理排真係好鬼攰呀,訓好內都係超眼訓,  今日仲有樣好開心的事,,就係我終於考第一啦,雖然平均分唔係好高 但係放假又有超多功課,唉,變態ar 希望新年可以豆多d利是啦,呵呵!! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|