今天是忙碌的一天,,一早就要返到學校
因為要校運會開幕表演..一早頂住個大濃裝返學---------周街D人都望住晒!!
完左之後,,同左3個傢伙去去食野,,傾計傾左好內同你地傾計真係開心極了!!
之後又要返學DANCING啦..
跳到5點幾先放..好赲呀..
仲有好多功課做..我要死掉了
聽日又要返學DANCING啦..継續努力