今天是我的生日''
感謝今天跟我說"生日快樂"的人&送我禮物的人''
謝謝你們..只要你們記得我的生日,,我已很高興了
這幾天都挺忙錄的''
好多野測呀''日日都好夜訓,,諗住星期日可以訓晏d,,點知星期一又要測两科
真係要發癲啦!!冇得訓教
仲要喉龍痛完好返又咳,,真係救命呀!!
今天四大天王跟薯餅和MIZ去了吃"大餐"了!!
唔多飽有DD滯
今日超級早就左學,,BECAUSE要做觀種!!
一有人跑過就要叫''攪到我把聲都沙埋!!一邊睇一邊食,,好似食左超多野咁----好味!!
之後下就又返去DANCING!12 月 20號果個表演GE導演黎左幫我地排,,
跳左好多次..
放學去左小泉吃東西談談天..買埋野就歸家了!!
日日都好赲呀!!
傻仔的我!
今日有CCTV的人來拍我們呀!!
5點幾企係操場到拍左陣..又换3拍左陣,,之後又换3拍左陣
成日好似係到做SHOW咁''
今一又睇會到不公平的代價了-----老鼠'我明白的-----我也有過這樣的經驗
唔知點解個個都係咁..永遠做咩都要睇樣
樣真係咁重要咩不過點講都好
世界永遠都係唔公平多個公平的
又有誰能改變呢???