人越大先至知道理個社會好殘酷!!
人越大越黎越多諗..超級煩!!
唔知我幾時先可以脫離理種生活呢,,出黎做野先知道受人氣真係好辛苦
閙佢又唔得..要死忍,,以家先知原來出黎做野好辛苦..
讀書GE時間係最辛福AR!!大家一定要珍惜呀..
唔好出黎做野辛苦先知道后梅呀!!
今日都有DD黑仔!!一返到去跳舞,,就唔小心整到呀毛隻手脫交
攪到我好鬼內疚!!真係對唔住呀!!
仲有..要多謝晒呀毛GE台湾手信..特別係隻豬呀!!永遠都係你最有心AR
知道我中意物!!愛死你啦
"盛世蓮花正十年"
聽日終於正要式表演啦
大家要努力呀!!!!
由泉州返黎果日開始都未有一日可以訓內DD,,
聽日仲要表演,,我就黎行路都訓著啦!!
我要努力向上....
我親愛的媽媽生日快樂!
I Love You