|
|
2006 年 8 月 31 日 星期四  |
| 今日去左剪頭髮!! |
一早11點起左身打機!!
到左11點3..嗯!!老婆仔佢就打比我喇..
傾左1個鍾左右..就出街街喇!!
同龍去左葵芳剪頭髮...
都唔靚既..下次唔去啦!
我地去睇左我最鍾意既魔術..
好多好多....
到左6點幾..亞bee請食野!!正
食完就搭bus返家!!
老婆仔!!
我好掛住你呀!!
我好鍾意你呀!!
|
| 刊登時間︰2006-08-31 07:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 36 | »
|