|
|
2006 年 8 月 30 日 星期三  |
| 唉...唔知點解,,訓唔到 |
唉..唔知做咩..今日訓唔到呀!!
之後就上左msn..同左siu yu 傾計..好攪笑
本身話出街食野..去埋龍屋企..點知,,都係冇出,,
就打左比龍傾電計...傾左成粒鍾!!
唉...超悶!!
|
| 刊登時間︰2006-08-30 05:52 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 36 | »
|